چربی سوزترین معجون های لاغری

به گزارش پرسینا بلاگ، با نوشیدنی هایی که مصرفشان در زمان خواب می تواند به شما در سوزاندن چربی های شکمی یاری نمایند، آشنا شوید.

چربی سوزترین معجون های لاغری

به گزارش خبرنگار چاقی شکمی که به عنوان چاقی مرکزی هم شناخته می گردد، در مواردی رخ می دهد که چربی بیش از حد شکم در اطراف معده و شکم انباشته گردد که این چربی ها تأثیر منفی بر سلامتی خواهد داشت.

چاقی مرکزی به شدت با بیماری های قلبی عروقی، بیماری آلزایمر و سایر بیماری های متابولیکی مرتبط است. چربی مرکزی شکم و دور کمر ارتباط جدی با دیابت نوع 2 دارد.

چربی های شکمی معمولا مقاوم هستند. اما در هنگام رفتن به رختخواب، بدن به آرامش می رسد و متابولیسم و سوخت و ساز آن در مقایسه با زمانی که بیدارید آهسته تر می گردد.

نوشیدنی های خانگی زیادی وجود دارد که علاوه بر طعم فوق العاده ای که دارد، سوخت و ساز بدن را هنگام خواب افزایش می دهد و باعث میگردد در خواب چربی بیشتری بسوزانید. این معجون ها به شما یاری می نماید سالم تر و پر انرژی تر باشید. در ادامه با بعضی از نوشیدنی ها آشنا می شوید.

درخشش پوستتان را از این داروی طبیعی بخواهید

نوشیدنی خیار

برای تهیه این نوشیدنی یک عدد خیار، یک دسته جعفری، یک لیمو، یک قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده، یک قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا و نصف یوان آب ضروری است.

می توانید مصرف این نوشیدنی را به مدت یک ماه ادامه دهید و سپس یک هفته استراحت کنید. در صورت احتیاج می توانید دوباره چرخه را آغاز کنید.

نوشیدنی خیار تازه و لیموترش

برای تهیه این نوشیدنی دو عدد خیار، یک عدد پرتقال بزرگ، عسل و نعنا در صورت دلخواه و یک لیتر آب ضروری است.

یک خیار را در مخلوط کن خرد کنید و دیگری را به صورت حلقه ای خرد کنید. آب پرتقال یا لیموترش را بگیرید. خیار، آب و عسل را در یک پارچ بزرگ ترکیب نموده و با هم مخلوط کنید و در صورت تمایل از برگ های تازه نعناع هم بهره ببرید.

نوشیدنی گلابی و مریم گلی

برای تهیه این نوشیدنی میتوانید ده برگ مریم گلی، 250 میلی لیترآب گلابی تازه، 250 میلی لیترآب، یک گلابی و مقداری یخ را با هم ترکیب کنید.

نوشیدنی گریپ فروت و دارچین

این نوشیدنی از نیم لیتر آب گریپ فروت، نیم لیترآب، یک لیوان آب، دو عدد چوب دارچین، برگ نعناع و مقداری یخ و شکر تهیه می گردد.

شکر، آب و دارچین را در یک قابلمه ترکیب نموده و یک شربت درست کنید. آن را به مدت پنج تا ده دقیقه بجوشانید تا شکر ذوب گردد. اجازه دهید خنک گردد. شربت و آب را در یک پارچ مخلوط کنید و یخ و برگ نعناع را به آن اضافه کنید.

انتهای پیغام

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1607

به "چربی سوزترین معجون های لاغری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چربی سوزترین معجون های لاغری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید