ترامپ مدیران نفتی را به کاخ سفید فراخوان خواند

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت که مدیران ارشد نفتی را برای بحث و گفت وگو درباره یاری به صنایع نفتی در شرایط تضعیف شدید تقاضا به دلیل آثار منفی شیوع ویروس کرونا به کاخ سفید دعوت نموده است.

ترامپ مدیران نفتی را به کاخ سفید فراخوان خواند

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد مدیران نفتی آمریکا را برای چاره اندیشی و یافتن راه های یاری به بحران پیش روی صنایع نفت و گاز ناشی از چالش بازارهای انرژی به دلیل شیوع ویروس کرونا و جنگ قیمتی بین عربستان و روسیه به کاخ سفید دعوت نموده است.

وی اضافه نمود: تازگی با رهبران دو کشور عربستان سعودی و روسیه درباره بازار نفت صحبت نموده است و معتقد است که دو طرف ظرف چند روز آینده به توافقی برای کاهش فراوری و سرانجام دادن به جنگ قیمتی و بی ثباتی قیمت و بازارهای دنیای نفت خام دست می یابند.

رئیس جمهوری آمریکا در یک نشست خبری به وسیله ویدیو کنفرانس به خبرنگاران گفت: من امروز با مدیران نفتی ملاقات و گفت وگو می کنم، همچنین روز آدینه یا شاید شنبه با فراوریکنندگان مستقل نفت آمریکا ملاقات خواهم کرد.

موسسه نفت آمریکا (API) که نماینده صنایع نفت و گاز ایالات متحده آمریکا به شمار می آید، خاطرنشان کرد که مایک سومرز، رئیس این نهاد در نشست با ترامپ در کاخ سفید حضور پیدا می نماید، اما ما به دنبال معین سهمیه کاهش فراوری دولتی یا دخالت های خاص صنعتی برای شرایط کنونی بازار نفت نیستیم.

ترامپ توضیح داد: بازارهای نفت خام در سراسر دنیا دچار بحران شده است، این شراط برای روسیه و عربستان هم بد است، منظورم این است که برای هر دو شرایطی دشواری است، من فکر می کنم آنها به توافقی برای کاهش عرضه نفت برسند.

انتهای پیغام/4129/

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3949

به "ترامپ مدیران نفتی را به کاخ سفید فراخوان خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مدیران نفتی را به کاخ سفید فراخوان خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید