با این افزونه نتفلیکس همزمان فیلم تمام صفحه ببینید و با دیگران چت کنید

به گزارش پرسینا بلاگ، قرنطینه خانگی به خاطر ویروس کرونا باعث شده کاربران به دنبال ابزارها و خلاقیت های جدید باشند.

با این افزونه نتفلیکس همزمان فیلم تمام صفحه ببینید و با دیگران چت کنید

شاید هیچ وقت به اندازه این روزها در خانه نبودیم و وقت اضافی نداشتیم. این شرایط محدود به چند کشور و شهر خاص یا کارمندان یک شرکت نیست. همه دنیا توصیه به در خانه ماندن می نمایند و غالب شرکت ها کارمندان خود را به دورکاری فرستادند.

در ایران، شروع نوروز و تعطیلات طولانی مدت عید هم مزید بر علت شده تا مردم وقت بیشتری در خانه باشند و همین موضوع باعث گردد مرتبا بهره وری خود را افزایش دهند و یاد بگیریند چگونه در خانه هم کار نمایند و هم سرگرم شوند؛ هم فیلم تماشا نمایند و هم به کارهای ریز و درشت خود برسند و مثلا با دیگران چت نمایند.

در نتیجه، ابزارها و نرم افزارهایی که شاید یک ماه پیش، هیچ نامی از آن ها در میان کاربران مطرح نبوده؛ امروزه به سرعت در حال دانلود و محبوبیت هستند. نرم افزارهایی که یاری می نمایند کاربران در خانه خلاقیت و کارایی بیشتری داشته باشند.

چند روز پیش، نرم افزار ویدیو کنفرانس Zoom را معرفی کردیم که اجازه می داد در خانه یک جلسه ویدیویی چندنفره راه اندازی نموده یا با دیگران ارتباط تصویری داشته باشید. امروز می خواهیم سراغ یک افزونه برویم که امکان تماشای فیلم و چت همزمان در نتفلیکس را فراهم می نماید.

افزونه کروم Netflix Party به شما اجازه می دهد همزمان فیلم تماشا کنید و با دیگران گپ بزنید؛ چیزی شبیه به Twitch تا روی صفحه کامپیوتر فیلم پخش گردد و در یک نوار کناری سمت راست باکس چت فعال باشد.

فیلم ببینید و با دیگران چت کنید

کار با این افزونه بسیار ساده است. افزونه Netflix Party را روی مرورگر کروم نصب کنید؛ نتفلیکس را باز کنید و شروع کنید به تماشای هر چیزی که دوست دارید. سپس، روی آیکون قرمز رنگ NP در سمت چپ نوار ابزار کروم کلیک کنید و لینک داده شده را با هر فردی که می خواهید با آن چت کنید؛ به اشتراک بگذارید.

طرفی که قرار است با شما چت کند هم باید افزونه Netflix Party را نصب نموده باشد. در غیر این صورت باید مستقیما وارد نتفلیکس شده و بدون اینکه فیلم تماشا کند با شما در ارتباط باشد.

ممکن است چند ثانیه ای طول بکشد تا جریان پیغام ها بافر شده و در پنل چت نمایش داده شوند ولی پس از آن دیگر پیغام ها به طور بی درنگ و یکپارچه مشاهده می شوند.

متاسفانه، هنوز این افزونه از قابلیت سوئیچ میان فیلم ها و سریال ها پشتیبانی نمی نماید. یعنی نمی تواند جریان چت های خود را حفظ کنید ولی تماشای یک فیلم یا سریال دیگری را شروع کنید. تیم توسعه دهنده این افزونه در کار روی این قابلیت ها و ویژگی های دیگری مانند ایموجی ها، گپ صوتی و غیره هستند. همین طور در کوشش هستند این افزونه برای سرویس های دیگر تلویزیونی هم عرضه گردد.

به نظر می رسد تعداد افرادی که می توانند در Netflix Party با هم چت نمایند محدودیت دارد به جز اینکه با حساب کاربری نتفلیکس خود وارد شده باشند.

به هر حال، اگر دوست دارید فیلم ببینید و همزمان با دیگران در ارتباط باشید و چت کنید تا از زمان استفاده بهتری نموده باشید یا درباره فیلم ها و سریال های جدید کشف شده در نتفلیکس با هم گفتگو کنید؛ افزونه Netflix Party جالب به نظر می رسد.

منبع

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3788

به "با این افزونه نتفلیکس همزمان فیلم تمام صفحه ببینید و با دیگران چت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این افزونه نتفلیکس همزمان فیلم تمام صفحه ببینید و با دیگران چت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید