بازدهی هفتگی بورس باز هم منفی شد ، آیا امیدی به بازگشت بورس است؟

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در خاتمه معاملات بازار سهام در هفته منتهی به 14 اسفند 99، شاحص کل بورس تهران با افتی 2.31 درصدی نسبت به هفته گذشته به سطح یک میلیون و 177 هزار واحدی رسید تا همچنان فرایند نزولی خود را ادامه دهد.

بازدهی هفتگی بورس باز هم منفی شد ، آیا امیدی به بازگشت بورس است؟

این در حالی بود که شاخص کل هم وزن نیز در این هفته فرایندی نزولی داشت و با افتی 0.72 درصدی به کار خود پایان داد. افت شاخص های بورس تهران در حالی ادامه دارد که چندی پیش کف پایین محدودیت دامنه نوسان به -2 کاهش یافته بود اما این ترفند نیز نتوانست مانع از فرایند کاهشی شاخص گردد.

در هفته ای که گذشت ارزش کل معاملات بورس نیز به شدت نسبت به هفته های گذشته کاهش یافت به طوری که میانگین ارزش معاملات روزانه تنها 5 هزار میلیارد تومان بود که آن هم به لطف معاملات بلوکی در بعضی از نمادهای عظیم به ثبت رسید.

بازار فرابورس نیز در این هفته فرایندی نزولی را به ثبت رساند و شاخص این بازار نیز 0.77 درصد افت کرد. با این حال ارزش کل معاملات در این بازار به لطف معاملات اوراق مرابحه دولتی بالا بود و روزانه بیش از 14.5 هزار میلیارد تومان ارزش کل معاملات این بازار بوده است.

در این هفته همچنین صندوق های دولتی پالایشی و دارا یکم در کنار نماد عرضه اولیه اپال از پرمعامله ترین نمادهای بازار سهام بودند.

مهمترین اخبار و اطلاعات بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران دنبال کنید.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6689

به "بازدهی هفتگی بورس باز هم منفی شد ، آیا امیدی به بازگشت بورس است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدهی هفتگی بورس باز هم منفی شد ، آیا امیدی به بازگشت بورس است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید