نشست مجازی آفتابگردان برگزار می&zwnjشود

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بخش نابینایان کتابخانه عمومی دکتر شریعتی مشهد با مشارکت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خراسان رضوی و بخش های نابینایان استان های خراسان شمالی و ایلام، پنجشنبه 20 آذرماه، نشست مجازی آفتابگردان با موضوع شعر و ادبیات کودک و نوجوان را برگزار می کند.

نشست مجازی آفتابگردان برگزار می&zwnjشود

مجید حکیم؛ کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی و مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی دکتر شریعتی با اشاره به جزئیات این نشست، گفت: این برنامه با حضور محمود پوروهاب؛ شاعر و نویسنده مطرح گیلانی برگزار خواهد شد. اهداف اصلی ما از برگزاری این نشست، تشویق بچه ها به علم و دانش و کتابخوانی، تأکید بر اهمیت ادبیات کودک و نوجوان و ایجاد تعامل بین نویسندگان این حوزه و بچه ها و نوجوانان نابینا است.

وی افزود: چند تن از مدیران کل استان های مشارکت کننده در این نشست سخنرانی خواهند کرد. در بخش دیگری از این برنامه نیز یک یا دو کودک نابینا از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و ایلام، بخش هایی از کتاب های محمود پوروهاب را می خوانند و در ادامه این نویسنده و یک کارشناس کودک، صحبت خواهند کرد.

حکیم بیان نمود: اطلاع رسانی گسترده ای اجرا شده تا دوستان نابینا در سراسر کشور بتوانند بدون عضویت یا نصب برنامه از طریق لینک اعلام شده، در این نشست مجازی حضور داشته باشند.

علاقه مندان می توانند از ساعت 10 صبح پنجشنبه 20 آذر با انتخاب گزینه میهمان در لینک https://www.skyroom.online/ch/khrpl/shariati این برنامه را دنبال کنند.

گفتنی است، بخش نابینایان کتابخانه عمومی دکتر شریعتی مشهد، دارای 700 عضو کم بینا و نابیناست. عضویت در این کتابخانه رایگان است. کتاب گویا، کتاب بریل، دوره های آموزشی مانند کامپیوتر و بریل آموزی، اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری نشست های مجازی ازجمله خدمات این کتابخانه است.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6047

به "نشست مجازی آفتابگردان برگزار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مجازی آفتابگردان برگزار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید