مشترکین نسبت به ثبت رقم مصرف کنتور خود بصورت پیامکی اقدام کنند

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: مشترکین نسبت به ثبت رقم مصرف کنتور خود بصورت پیامکی اقدام کنند.

مشترکین نسبت به ثبت رقم مصرف کنتور خود بصورت پیامکی اقدام کنند

شمس الهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ؛گفت: به منظور برطرف نگرانی همشهریان و مسئولین گرامی استان ایلام از مراجعه نیرو های کنتور خوان به درب منازل جهت قرائت کنتور گاز و به منظور لزوم پیشگیری از ابتلاء و کاهش شیوع کرونا ویروس به وسیله مراجعه حضوری به درب منازل، شرکت گاز استان ایلام با ارسال پیامک از کلیه مشترکین درخواست کرده است نسبت به ثبت رقم مصرف کنتور خود بصورت پیامکی اقدام کنند.

او افزود: در متن این پیامک نام مشترک و شماره سریال کنتور به منظور جلوگیری از اشتباه مشترکین درج شده است و در انتها پیامک نیز نمونه فرمت ارسال ارقام سیاه رنگ مصرف کنتور نیز قید شده است.

شمس الهی ادامه داد: فرمت مذکور شامل:حرف لاتین D سپس شماره اشتراک هر مشترک سپس بصورت پیش فرض و بدون هر گونه خط فاصله ای و از چپ به راست بوده که مشترکین گرامی می بایست ارقام سیاه رنگ مصرف خود را به فرمت مذکور اضافه و به سر شماره 10005194 ارسال کنند و در صورت عدم ارسال مشابه کارکرد دوره قبل یا علی الحساب برای ایشان منظور خواهد شد.

او ادامه داد: ارسال و ثبت رقم مصرف کنتور به وسیله سایر بستر ها از جمله: تلفن گویای 24 ساعته به شماره 3888، اپلیکیشن اندرویدی شرکت گاز استان ایلام و نیز سامانه جامع ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان ایلام به آدرس اینترنتی https://crm.nigc-ilam.ir نیز در دسترس مشترکین گرامی می باشد.

شمس الهی مهلت ارسال رقم مصرف کنتور را تا انتها 27 اسفند ماه بیان نمود.

غ

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3678

به "مشترکین نسبت به ثبت رقم مصرف کنتور خود بصورت پیامکی اقدام کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشترکین نسبت به ثبت رقم مصرف کنتور خود بصورت پیامکی اقدام کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید