مرورگر نو اج در راه است

به گزارش پرسینا بلاگ، مرورگر مایکروسافت اج ویژه سیستم عامل macOS به زودی معرفی می گردد. براساس آخرین اخبار، کاربران سیستم عامل مک می توانند نسخه پیش نمایش مرورگر اج را دانلود نمایند. پیش تر در کنفرانسبیلد مایکروسافت، اخباری درباره نسخه مک مرورگر اج منتشر شده بود. براساس اعلام شرکت، سیستم عامل macOS 10.12 و بالاتر از مرورگر اج پشتیبانی می نماید.

مرورگر نو اج در راه است

مایکروسافت در حال توسعه میان برهایی برای کیبورد مک و اضافه کردن Touch Bar با قابلیت هایی همانند کنترل اسلایدر و توانایی تغییر زبانه ها از تاچ بار است. در نسخه اج مخصوص سیستم عامل مک، زبانه ها با لبه های گرد دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت و مایکروسافت در نظر دارد همین رابط کاربری را به نسخه ویندوز نیز منتقل کند.

بعلاوه، مایکروسافت برای حفظ حریم خصوصی کنترل هایی در اج کرومیوم معرفی کرد و قابلیت های نوی برای جمع آوری تصاویر، متن و یادداشت های عمومی از وب رونمایی کرد. ویژگی های نو در نسخه مک یا ویندوز اج دردسترس نیستند. انتظار می رود طی هفته های آینده این قابلیت ها آزمایش و منتشر شوند. کاربران می توانند نسخه پیش نمایش اج ویژه سیستم عامل مک را از وب سایت اج مایکروسافت دانلود نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8181

به "مرورگر نو اج در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرورگر نو اج در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید