مراسم افتتاحیه رقابت های جهانی اسکیت فری استایل برگزار گردید

به گزارش پرسینا بلاگ، آیین افتتاحیه و رژه تیم های شرکت کننده در مسابقات جهانی اسکیت فری استایل در شهر تورین ایتالیا برگزار گردید.

مراسم افتتاحیه رقابت های جهانی اسکیت فری استایل برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون اسکیت، در مراسم افتتاحیه رقابت های جهانی فری استایل که در شهر تورین ایتالیا در حال برگزاری است، لعیا عربی دارنده عنوان سومی رقابت های جهانی تایوان به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران انتخاب و در میان سایر نمایندگان شرکت کننده با حمل پرچم مقدس ایران رژه رفت.

حضور یک بانوی جوان و تنها ورزشکار محجبه در میان 38 نماینده شرکت کننده در مراسم رژه تیم ها، نمایی زیبا و معنادار از فرهنگ ایرانی و اسلامی را در محل برگزاری رقابت ها به نمایش گذاشت.

تیم ملی ایران که در ترکیب خود از جوانان با انگیزه و البته عنوان دار بهره می برد در این مسابقات نیز همچون رقابت های جهانی تایوان میخواهد نمایی واقعی و حقیقی از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را به نمایش بگذارد تا سفیران و پیغام آوران شایسته ای برای ورزش ایران و جامعه اسکیت باشند.

38 تیم از جمله اسپانیا، برزیل، آرژانتین، فرانسه، اوکراین، آمریکا، مکزیک، روسیه، ژاپن، هنگ کنگ، تایلند، لهستان، هند، ونزوئلا، کره جنوبی، چین، تایوان، آلمان و مجارستان در هفتمین دوره رقابت های جهانی اسکیت فری استایل حضور دارند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2897

به "مراسم افتتاحیه رقابت های جهانی اسکیت فری استایل برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم افتتاحیه رقابت های جهانی اسکیت فری استایل برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید