محمدی: ذوب آهن مدعی خاموش قهرمانی است، بازیکنان غایب برسند، تیم خطرناکی می شویم

به گزارش پرسینا بلاگ، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت که اگر بازیکنان غایب به ترکیب این تیم برگردند، آنها تبدیل به تیمی خطرناک خواهند شد.

محمدی: ذوب آهن مدعی خاموش قهرمانی است، بازیکنان غایب برسند، تیم خطرناکی می شویم

هادی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به عملکرد تیمش در دو بازی گذشته گفت: در بازی اول نتیجه خوبی برابر سایپا نگرفتیم و شکست تلخی خوردیم ولی در بازی دوم با شرایط خاصی به میدان رفتیم. همچنان برای استفاده از بازیکنان سرباز با مشکل روبرو هستیم و مصدومانی مثل ارسلان مطهری و محمدرضا خلعتبری داریم. از طرفی در بازی دوم ماکالی کریسانتوس مهاجم ما مصدوم شد و شرایط سختی در خط حمله داشتیم. اگر بازیکنان غایب برگردند ذوب آهن تبدیل به تیمی خطرناک خواهد شد که می تواند هر حریفی را به دردسر بیندازد.

وی تاکید نمود: بعد از سه باخت پیاپی برابر الاتحاد و سایپا، تساوی با پارس جنوبی در جم نتیجه بدی نبود و اگر تیم کامل گردد قطعا نتایج بهتری خواهیم گرفت. هدف ما این است که سال جاری برخلاف چند فصل گذشته در نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم و از بازی های بعدی کوشش خواهیم کرد تا خوب امتیاز جمع کنیم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب آهن سال جاری شانس قهرمانی دارد؟ گفت: خیلی ها در خصوص مدعیان قهرمانی از تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی اسم می برند ولی در خصوص تیم خودمان باید بگویم که ذوب آهن مدعی خاموش قهرمانی است و می خواهیم بی سر و صدا وارد کورس قهرمانی شویم.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1353

به "محمدی: ذوب آهن مدعی خاموش قهرمانی است، بازیکنان غایب برسند، تیم خطرناکی می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: ذوب آهن مدعی خاموش قهرمانی است، بازیکنان غایب برسند، تیم خطرناکی می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید