دو طلا و دو برنز به آزادکاران ایران رسید

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در خاتمه مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه، علی قلی زادگان و امیرحسین فیروزپور در اوزان 57 و 86 کیلوگرم به مدال طلا و کیان محمودجانلو و حسن عبادی در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. ابوالفضل حاجی پور نیز پنجم شد.

دو طلا و دو برنز به آزادکاران ایران رسید

نتایج نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علی قلی زادگان نیز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل گئورگی وانگلوف از بلغارستان با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه 3 بر 2 از سد کالجان راخات از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قلی زادگان در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 روبرتی دینگاشویلی از گرجستان را از پیش رو برداشت و به ملاقات فینال راه یافت. وی در این ملاقات آلماز اسمانبکوف از قرقیزستان را با نتیجه 5 بر 4 از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت. مهدی ویسی دیگر نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 12 بر 1 مقابل موخامد بالگابای از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه 7 بر 5 مغلوب روبرتی دینگاشویلی از گرجستان شد و با توجه به شکست این حریف از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم در وزن 65 کیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور نخست با نتیجه 12 بر 4 کوئنتین استیکر از فرانسه را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه 8 بر 6 مغلوب گردید و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه در اولین ملاقات مقابل کاوانیش از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی دست یافت وی در دور بعد نیز با نتجیه 8 بر 6 از سد عادل اوسپانوف از قزاقستان گذشت و راهی ملاقات رده بندی شد. کیان محمودجانلو پس از استراحت در دور اول در دور دوم شوتا فارتنیدزه از گرجستان را با نتیجه 4 بر 4 مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل موهامت کاهرامان از ترکیه با نتیجه 9 بر 6 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمودجانلو در این ملاقات مقابل علی بک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه 13 بر 3 مغلوب گردید و به ملاقات رده بندی رفت. محمودجانلو در این ملاقات با نتیجه 8 بر 6 حاجی پور را شکست داد و صاحب مدال برنز شد. حسن عبادی نیز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر فاتح اونالان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 5 بر 4 مقابل سلیم کوزان از ترکیه به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبادی در این مرحله مقابل ارنظر آکمات علی اف از قرقیزستان ضربه فنی شد و به ملاقات رده بندی رفت. وی در این ملاقات با نتیجه 3 بر 2 مقابل حریف خود از مولداوی به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی کشتی میان حسن عبادی و کیان محمودجانلو برگزار گردید که عبادی با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی دست یافت.

در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه 12 بر 8 مقابل پی کلیتون از کانادا به رجحان دست یافت. وی در دور دوم مقابل کشتی گیری از قرقیزستان با نتیجه 11 بر 2 پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله فاتح اردین دارنده مدال نقره دنیا از کشور ترکیه را با نتیجه 14 بر 4 مغلوب کرد و به ملاقات فینال راه یافت. وی در این سردار چاوش اوغلو از کشور ترکیه را با نتیجه 12 بر 1 شکست داد وبه مدال طلا دست یافت.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7467

به "دو طلا و دو برنز به آزادکاران ایران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو طلا و دو برنز به آزادکاران ایران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید