دانلود فیلم و سریال خارجی و کره ای دوبله فارسی

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- آثار سینمایی خارجی همیشه مورد توجه ایرانیان بوده است. علت این موضوع را می توان کیفیت بالا و البته نبود محدودیت های مختلف در این تولیدات دانست. همین مورد عاملی بوده تا فیلم و سریال های خارجی با واقعیت سازگاری بیشتری داشته باشند. از طرفی دیگر در این دسته از تولیدات تکنولوژی های پیشرفته تری به کار رفته و این باعث جذابیت بیشتر آنها شده است. سایت های دانلود فیلم و سریال یک پل ارتباطی بین مخاطبان ایرانی و آثار خارجی هستند. این رسانه ها در مجموع کوشش مینمایند تا دسترسی مخاطبان ایرانی را به این دسته از تولیدات ساده تر نمایند.همین مورد هم باعث شده تا بسیاری از ایرانیان برای دانلود فیلمو سریال، دانلود فیلم خارجی، دانلود سریال کره ای و امثال آن یک سایت ویژه را انتخاب نمایند و هر بار به آن پناه برنند؛ به این امید که اثر دلخواهشان را بیابند. البته ناگفته نماند که بسیاری از سایت های ایرانی که در زمینه ارائه سریال های خارجی فعالیت دارند، یکی پس از دیگری فیلتر شده اند و این موضوع هم به علت ارائه آثار بدون سانسور بوده است. شبکه نمایش خانگی و رسانه های وابسته به آن، مرجع کاملی بوده اند که در این چند سال توانسته اند احتیاج ایرانیان به فیلم های خارجی را در برترین وجه ممکن رفع سازند. مووی لند یکی از این رسانه های معتبر است که توانسته تمام انتظارات ایرانیان به انواع فیلم و سریال خارجی را در برترین شکل ممکن رفع سازد.

دانلود فیلم و سریال خارجی و کره ای دوبله فارسی

دانلود سریال کره ای با زیرنویس فارسی

سریال های کره ای را می توان جزو آن دسته از فراوریات خارجی دانست که در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارند. علت این موضوع را شاید صدا و سیمای ایران دانست که در چند دهه گذشته آثار مطرحی همانند جومونگ ، جواهری در قصر و.. را به صورت اختصاصی برای مخاطبان پخش می کرد . همین مورد سبب شد تا نسل امروزی به نحوی با فرهنگ کره ای آشنا شده و با فراوریات آن ها انس بگیرند . این موضوع را می توان به سادگی از آمار جستجوی سریال ها کره ای در وب فارسی متوجه شد چرا که بسیاری از کاربران هر روزه وب فارسی را برای یافتن اثر دلخواهشان زیر و رو می کنند. مشکل عمده ای که در زمینه سریال های کره ای وجود دارد، نامانوس بودن زبان و کمبود مترجم های حرفه ای است. این موضوع باعث شده تا یافتن یک اثر کره ای با زیرنویس یا دوبله فارسی اندکی سخت باشد. مووی لند رسانه ای بوده که در این زمینه عملکرد مناسبی را از خود نشان داده است. این رسانه دارای حجم زیادی از سریال های کره ای است. در این رسانه برای کلیه سریال های کره ای صوت دوبله و یا زیرنویس فارسی قرار داده شده است. از طرفی دیگر بلافاصله بعد از انتشار هر قسمت نو ، آن را در وبسایت خود قرار میدهد. این موضوع عاملی است که سبب می گردد تا مخاطبان؛ مووی لند را به اسم رسانه مرجع برای دانلود سریال کره ای انتخاب کنند .

دانلود فیلم خارجی با دوبله فارسی

جذابیت آثار خارجی بر هیچکس پوشیده نیست و این موضوع به فراوریات هالیوود یا بالیوود محدود نمی گردد. این آثار بیش از هرچیزی با تخیلات و البته ذهنیت انسان قرن بیستم هماهنگ هستند و این چیزی است که در فراوریات داخل کمتر به چشم می خورد. به همین جهت است که تعداد زیادی از مخاطبان سعی می کنند تا اوقات فراغت خود را به تماشای این دسته از فراوریات سپری کنند . موضوعی که در رابطه با این فراوریات بسیار شاخص است ، تعدد بسیار بالای آنان می باشد. به گونه ای که از هر ژانر هزاران اثر وجود دارد و روزانه هم به این تعداد اضافه می گردد. در شرایط فعلی کمتر رسانه ای را می توان یافت که بتواند به نحو احسن این حجم را پوشش دهد. مووی لند یکی از این معدود موارد بوده که توانسته به خوبی احتیاج مخاطبان خود را رفع سازد . این رسانه دارای یک آرشیو بسیارعظیم و مشتمل بر فراوریات سینمایی منحصر به فرد است. تک تک این آثار در دسته بندی دقیق و بر اساس فاکتور های مختلفی اعم از ژانر، سال فراوری و... دسته بندی شده اند. این نظم دقیق باعث می گردد تا مخاطبان ساده تر قادر به پیدا کردن اثر دلخواه خود شوند. مجموع این موارد در کنار هم، مووی لند را برترین رسانه برای دانلود فیلم خارجی بدل نموده است.

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

همانگونه که اشاره کردیم ، شبکه نمایش خانگی سعی نموده تا یک مرجع مناسب برای افرادی باشد که در پی دانلود فیلم و سریال هستند. اما این شبکه به رسانه یا شرکت واحدی ختم نمی گردد و متشکل از وبسایت ها و رسانه های مختلف است. بعضی از این وبسایت ها عملکردی ضعیف دارند و بعضی دیگر بسیار عالی عمل نموده اند. وجود این نقاط ضعف و قوت در کنار هم سبب شده تا بتوانند به خوبی احتیاج مخاطبان خود را پوشش دهند. مووی لند یکی از اجزای شبکه نمایش خانگی به تعداد می آید که از جهات مختلفی احتیاج مخاطبان را پوشش می دهد. آثار متعدد ، توضیحات کامل برای هر اثر، وجود لینک مستقیم برای دانلود، نبود تبلیغات آثار دهنده، سرورهای قدرتمند و... همگی مواردی بوده که دست به دست هم داده اند و مووی لند را به یکی از برترین انتخاب ها برای افرادی بدل نموده اند که در پی دانلود فیلم و سریال هستند.

دانلود سریال زخم کاری بصورت قانونی و نیم بهاء

سریال نو زخم کاری که به تازگی در شبکه نمایش خانگی منتشرشده است از نظر بینندگان مورد استقبال فراوانی نهاده شد نقش اول زخم کاری جواد عزتی می باشد که این روز ها همه رو جذب خودش نموده و فیلم وسریال های جالبی بازمیکند.کار گردان محمد حسین مهدویان که خیلی پرکار و حرفه ای است که در کارنامه خودش فیلم های از جمله لاتاری - ردخون ماجرای نیم روز 2 - ایستاده در غبار کار های پیروز بوده که در شبکه خانگی پخش شده که سر و صدای نموده که مردم خیلی خیلی مورد پسندشون بوده. برای دریافت اخبار فیلم وسریال های روز + دانلود به وب سایت مووی لند: MovieLand.cc سربزنید.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7644

به "دانلود فیلم و سریال خارجی و کره ای دوبله فارسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود فیلم و سریال خارجی و کره ای دوبله فارسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید