ثبت اولین مسابقه جهانی محاسبات ذهنی در ارتفاع 30 هزار پایی توسط بچه ها ایرانی

به گزارش پرسینا بلاگ، برای اولین بار در دنیا، مسابقه محاسبات ذهنی در ارتفاع 30 هزار پایی در هواپیما توسط بچه ها هوشمند ایرانی برگزار گردید.

ثبت اولین مسابقه جهانی محاسبات ذهنی در ارتفاع 30 هزار پایی توسط بچه ها ایرانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، روح الله مخبریان مدیرعامل مجموعه بین المللی بچه ها هوشمند گفت: بچه ها هوشمند ایرانی حین عزیمت به مسابقات بین المللی پاما 2019 تایلند در هواپیما برای اولین بار در دنیا، مسابقه محاسبات ذهنی را در ارتفاع 30 هزار پایی انجام دادند.

وی اضافه نمود: این مسابقه که با همراهی مدیران هواپیمایی ماهان و سپاه حفاظت هواپیمایی انجام شد تمرینی برای ورود به مسابقات دنیای محاسبات ذهنی در تایلند بود.

مدیرعامل مجموعه بین المللی بچه ها هوشمند توضیح داد: از بین 388 دانش آموز ایرانی که از سراسر کشور به مسابقات ملی تهران راه یافتند، 55 نابغه کودک و نوجوان راهی مسابقات دنیای تایلند که روز اول دی ماه برگزار می گردد، شده اند.

وی توضیح داد: این بچه ها در 5 سطح در رقابت ها شرکت می نمایند. این در حالی است که بچه ها هوشمند ایرانی در طول سال های گذشته با کسب عناوین ممتاز و برتر این رقابت های محاسبه ذهنی سطح هوش و استعداد بچه ها سرزمین مان را به رخ دنیایان کشاندند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2846

به "ثبت اولین مسابقه جهانی محاسبات ذهنی در ارتفاع 30 هزار پایی توسط بچه ها ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت اولین مسابقه جهانی محاسبات ذهنی در ارتفاع 30 هزار پایی توسط بچه ها ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید