بلاتکلیفی چند بازیکن شهرداری ارومیه پس از انتخاب سرمربی جدید

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فصل جابجایی سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال که از فروردین ماه آغاز شده است در حالی همچنان ادامه دارد که بعضی بازیکنان رو به بداخلاقی آورده اند و در حالی که با یک تیم قرارداد داخلی و حتی رسمی امضا نموده اند به محض دریافت پیشنهاد بهتر سراغ تیم جدید می فرایند.

بلاتکلیفی چند بازیکن شهرداری ارومیه پس از انتخاب سرمربی جدید

در کنار این اما تیم شهرداری ارومیه روال جدیدی را در پیش گرفته و در حالی که اقدام به جذب بازیکنان جدید نموده است که هنوز تکلیف تعدادی از بازیکنان تحت قرارداد خود را معین ننموده تا این بازیکنان در بلاتکلیفی به سر ببرند.

سهند الله وردیان، امیر حسینی، سعید مصطفی وند و مجتبی قلی زاد از جمله بازیکنانی هستند که با تیم شهرداری ارومیه قرارداد رسمی دارند اما پس از معرفی محمدرضا تندروان به عنوان سرمربی تیم شهرداری ارومیه و جذب بازیکنان مدنظر این مربی، این چهار بازیکن معین نشده است.

سهند الله وردیان در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط قراردادش با تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: قبل از آنکه سرمربی تیم معین گردد از مسئولان باشگاه خواستیم تکلیف سرمربی و شرایط همکاری رسمی ما برای فصل آینده را معین کند. با حضور پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم شهرداری ارومیه در تهران به همراه امیر حسینی و مجتبی قلی زاد و سعید مصطفی وند و چند تن از اعضای کادر فنی قراردادهای خود را در تهران ثبت هیأت کردیم.

وی تاکید نمود: اما در حال حاضر پس از حضور تندروان به عنوان سرمربی و جذب چند بازیکن جدید، تکلیف ما معین نیست. مسئولان باشگاه هم حتی یک تماس با ما نداشتند تا تکلیف مان را معین کنیم.

الله وردیان با بیان این که نمی داند فصل آینده در شهرداری ارومیه حضور خواهد داشت یا خیر گفت: فعلا که در بلاتکلیفی هستیم و هیچ کدام از مسئولان باشگاه هم تماسی با ما نداشته اند تا بدانیم فصل بعد هستیم یا باید به فکر مذاکره با تیم دیگری باشیم.

الله وردیان درباره جدایی اش از سپاهان گفت: زمانی که محمدی راد به من پیشنهاد ماندن در سپاهان را داد به خاطر پیشنهادی که از سوی شهرداری ارومیه داشتم قید سپاهان را زدم و در ارومیه حاضر شدم حال نمی دانیم تکلیف مان در این تیم چیست و خیلی جالب است مسئولان باشگاه حتی یک تماس با بازیکنان خود برقرار نمی نمایند. اگر تمایلی به همکاری با ما ندارند بهتر است محترمانه بازیکن را در جریان بگذارند و تکلیف آنها را معین کند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7440

به "بلاتکلیفی چند بازیکن شهرداری ارومیه پس از انتخاب سرمربی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی چند بازیکن شهرداری ارومیه پس از انتخاب سرمربی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید