برگزاری جشن عاطفه ها در 4100 مدرسه تهران

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران گفت: جشن عاطفه ها در 4100 مدرسه تهران با حضور یک میلیون و 200 هزار دانش آموز در حال برگزاری است.

برگزاری جشن عاطفه ها در 4100 مدرسه تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در مراسم جشن عاطفه های شهر تهران که در دبستان حضرت معصومه (س) برگزار گشت، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مراسم جشن عاطفه ها در 4100 واحد آموزشی و برای یک میلیون و 200 هزار دانش آموز شهر تهران در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن عاطفه ها، اضافه نمود: آموزش و پرورش در این زمینه یار و یاور کمیته امداد است و به این جشن توجه به خصوصی داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: همه ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم در شادی و غم یکدیگر مشارکت داشته باشیم و به بحث احسان و نیکوکاری بی نهایت اعتقاد داریم و قطعاً جشن عاطفه ها و کمک به نیازمندان موجب رستگاری در این دنیا و آخرت می شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما با خون شهدا و ایثار جانبازان به ثمر رسیده است و هر کسی که در این جامعه زندگی می کند برای پاسداشت ارزش های انقلاب باید به همنوعش کمک کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وظیفه داریم نسبت به همنوعان خودمان بی تفاوت نباشیم و جشن عاطفه ها فقط مربوط به یک روز نیست و نباید نیکوکاری نسبت به افراد و نزدیکان را دریغ کنیم.

در ادامه این مراسم محمدرضا شاهجانی معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد استان تهران بیان داشت: امروز این امکان فراهم شده است تا دانش آموزان نیازمند بتوانند به خوبی تحصیل کنند.

وی گفت: دانش آموزانی که در این مراسم شرکت می کنند با دستان کوچک شان گره های بزرگی را باز می کنند.

معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد استان تهران ادامه داد: امروز در 6 هزار و 600 مدرسه استان تهران که 4100 مدرسه آن در شهر تهران واقع شده است جشن عاطفه ها برگزار می شود و زنگ مدارس نیز نواخته شده است.

شاهجانی گفت: کمیته امداد تاکنون نسبت به جمع آوری کمک های مردمی برای تحصیل دانش آموزان اقدام کرده است و امیدواریم امسال هیچ دانش آموزی نباشد که بدون لوازم التحریر مناسب تحصیل کند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1705

به "برگزاری جشن عاطفه ها در 4100 مدرسه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن عاطفه ها در 4100 مدرسه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید