انصاری: استقلال نتیجه دلخواه را نگرفته، اما به این تیم احترام می گذاریم، خدا را شکر اتفاق بدی برایم نیفتاد

به گزارش پرسینا بلاگ، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال شاید نتوانسته در هفته های قبل نتایج دلخواهش را کسب کند، اما همه ما به این تیم احترام می گذاریم.

انصاری: استقلال نتیجه دلخواه را نگرفته، اما به این تیم احترام می گذاریم، خدا را شکر اتفاق بدی برایم نیفتاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد انصاری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: صنعت تیم خوبی است و همواره از تیم هایی بوده که فوتبال بازی می نماید. اسکوچیچ همواره در تیم های خوبی بوده و تیمش فوتبال بازی می نماید.

وی در خصوص دربی هفته آینده گفت: استقلال تیم خوبی است و شاید نتوانسته در هفته های قبل نتایج دلخواه خود را کسب کند، اما همه ما به این تیم احترام می گذاریم.

مدافع پرسپولیس در خصوص اجرای قانون 90 به 10 در دربی هفته آینده برای تیم های استقلال و پرسپولیس عنوان نمود: این اتفاق برای اولین بار می افتد و از آن استقبال می کنیم. امیدوارم این قانون در بازی برگشت هم اجرا گردد.

انصاری درباره تغییر پستش در نیمه دوم بازی نیز عنوان نمود: فکر می کنم نتیجه بازی به نحوی بود که مجبور شدیم در نیمه دوم کمی دفاعی تر بازی کردیم.

وی در خصوص مصدومیتش در لحظات پایانی بازی گفت: شرایطم خدارا شکر خوب است اما بازی به بازی آمادگی ام را بالاتر می برم. خدا را شکر اتفاق بدی نیفتاد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1535

به "انصاری: استقلال نتیجه دلخواه را نگرفته، اما به این تیم احترام می گذاریم، خدا را شکر اتفاق بدی برایم نیفتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری: استقلال نتیجه دلخواه را نگرفته، اما به این تیم احترام می گذاریم، خدا را شکر اتفاق بدی برایم نیفتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید