استقلال از مهندس واقعی رونمایی می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: استقلال، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر در حال پوست اندازی است. این باشگاه که با تغییرات زیادی روی نیمکت فنی روبرو شده، چندین مهره اش را از دست داده و از طرفی بازیکنان زیادی به خدمت گرفته است.

استقلال از مهندس واقعی رونمایی می نماید

به گزارش خبرنگاران، در میان این تغییر و تحولات، ولی شرایط برای یک نفر ثابت مانده است: مهدی مهدی پور. هافبک اصفهانی باشگاه استقلال فصل پیش هم یکی از برترین های این تیم بود و توانست حتی به تیم ملی دعوت گردد. او آن قدر کیفیت بالایی از خود نشان داد که استقلالی ها برای تمدید قرارداد با این بازیکن خیلی زود دست به کار شدند.

مهدی پور فصل نو و کادر فنی تازه استقلال هم ترک عادت ننموده است؛ او در بازی برابر انزلی یک گل زد و یک پاس گل داد تا آغاز رویایی داشته باشد. با این حال، آماری که متریکا از او منتشر نموده نشان می دهد استقلال در حال رو کردن مهندس میانه میدان است. براساس آمار متریکا، از زمان پیوستن مهدی مهدی پور به استقلال (در نقل وانتقالات تابستانی پیش از آغاز لیگ بیستم)، هیچ بازیکنی در اردوی آبی ها نتوانسته بیش از او پاس گل بدهد و مهدی پور با درخشش و گل سازی در انزلی، توانست شمار پاس گل های خود در استقلال را دورقمی کند و به عدد 10 برساند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8127

به "استقلال از مهندس واقعی رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال از مهندس واقعی رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید