استاد دانشگاه کردستان به عنوان سرآمد علمی معرفى شد

به گزارش پرسینا بلاگ، پروفسور محمدرضا ستاره از اساتید دانشگاه کردستان است که نام او در فهرست سرآمدان علمی کشور قرار گرفته است.

استاد دانشگاه کردستان به عنوان سرآمد علمی معرفى شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، فدراسیون سرآمدان علمی ایران تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تعداد 100 نفر از محققان کشور را در سال 1400 به عنوان سرآمدان علمی انتخاب کرد که نام پروفسور محمدرضا ستاره، استاد دانشگاه کردستان نیز در این فهرست قرار گرفته است.

به این افراد با توجه به اعتبار علمی و رتبه آن ها، حمایت هایی شامل پژوهانه نقدی، گرنت استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی و امتیاز جذب پژوهشگر پسادکتری اعطاء خواهد شد.

لازم به ذکر است، پروفسور ستاره دارای مدرک دکترای تخصصی فیزیک نظری و عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه کردستان است و سال 1398 و 1399 نیز در فهرست سرآمدان علمی کشور قرار گرفت.

لازم به ذکر است، پروفسور ستاره دارای 318 مقاله علمی و پژوهشی بوده و علاوه بر این دارای افتخاراتی به این شرح است: نفر اول جشنواره خوارزمی در سال 80، رتبه اول پژوهشگران کشور در علوم پایه در سال 87، کسب مدال انیشتین از طرف یونسکو، کسب عنوان دانشمند برتر جهان اسلام در سال 88 .

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7358

به "استاد دانشگاه کردستان به عنوان سرآمد علمی معرفى شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد دانشگاه کردستان به عنوان سرآمد علمی معرفى شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید