آمریکا ورود زنان خارجی باردار را محدود می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، وزارت خارجه آمریکا میخواهد با هدف مقابله با آنچه گردشگری زایمان خوانده، محدودیت های تازه ای برای ورود زنان باردار به این کشور وضع کند.

آمریکا ورود زنان خارجی باردار را محدود می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه وال استریت ژورنال روز پنج شنبه گزارش داد دولت آمریکا با وضع قوانینی تازه، ورود زنان خارجی باردار به این کشور را محدود می نماید.

بنا بر این گزارش، این قواعد تازه که امروز از آن ها رونمایی شده و از فردا اجرایی می گردد، با هدف مقابله با آنچه دولت آمریکا از آن با عنوان گردشگری زایمان یاد می نماید، طراحی شده است.

بر اساس این قواعد، زنان خارجی باردار که قصد دارند به آمریکا سفر نمایند، باید از موانع بیشتری عبور نمایند، از جمله اینکه ثابت نمایند که هدف از سفر آن ها درمان پزشکی است و آن ها از تمکن اقتصادی برای پرداخت هزینه درمان برخوردار هستند.

بر اساس قانون اساسی آمریکا، حق شهروندی در این کشور بر خلاف بسیاری از کشورهای دنیا، از خاک است و هر فردی که در این کشور متولد گردد، شهروند آمریکا محسوب می گردد. از این قانون در آمریکا با عنوان شهروندی حق تولد یاد می گردد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که محدود کردن هرگونه مهاجرت خارجی به آمریکا را در دستور کار قرار داده، پیش از این بارها از اینکه نوزادان در آمریکا به طور اتوماتیک از شهروندی آمریکا برخوردار می شوند گلایه نموده و این امر را عامل مهاجرات غیرقانونی خوانده است.

ص

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3162

به "آمریکا ورود زنان خارجی باردار را محدود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا ورود زنان خارجی باردار را محدود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید