5 کشته و 7 زخمی؛ مین های مغناطیسی چالش جدی در کابل

به گزارش پرسینا بلاگ، منابع خبری اعلام کردند که که بر اثر مین مغناطیسی کارگذاری شده در یک خودروی معاونت مبارزه با مواد مخدر در کابل 5 پلیس کشته و 7 تن دیگر زخمی شدند.

5 کشته و 7 زخمی؛ مین های مغناطیسی چالش جدی در کابل

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، وزارت کشور افغانستان بیان کرد که خودروی حامل کارمندان معاونت مبارزه با مواد مخدر عصر روز گذشته هدف انفجار مین مغناطیسی نهاده شده است.

این انفجار در حوزه یازدهم امنیتی شهر کابل اتفاق افتاده است که بر اثر آن 5 کارمند دولتی کشته و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.

مین های مغناطیسی به چالش جدی برای نهادهای امنیتی در کابل تبدیل شده است این سومین بار است که طی یک هفته گذشته خودروی نهادهای دولتی در این شهر را توسط مین های مغناطیسی هدف قرار می گیرد.

اوایل هفته جاری مینی بوس کارمندان یک نهاد دولتی در کابل هدف انفجار مین مغناطیسی نهاده شد که بر اثر آن 15 نفر کشته و زخمی شدند.

سه روز پیش نیز اتوبوس حامل کارمندان یک تلویزیون خصوصی موسوم به خورشید در کابل توسط مین مغناطیسی هدف نهاده شد که بر اثر آن 2 نفر کشته و 25 تن دیگر نیز زخمی شدند.

حملات انفجاری در کابل در هفته های اخیر به صورت بی سابقه ای افزایش یافته است و در بسیاری از این موارد از مین مغناطیسی برای هدف قرار دادن کارمندان دولتی استفاده می گردد.

با وجود افزایش حملات انفجاری توسط مین های مغناطیسی اما نهادهای امنیتی تا کنون نتوانسته است که تدابیر موثری را در راستای مقابله با این نوع حملات به اجرا بگذارد.

.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1034

به "5 کشته و 7 زخمی؛ مین های مغناطیسی چالش جدی در کابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کشته و 7 زخمی؛ مین های مغناطیسی چالش جدی در کابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید