یمن گزینه های فراوانی برای پاسخگویی به جنایات سعودی دراختیار دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله یمن در سخنانی گفت: عملیات نظامی اخیر نیروهای یمنی در جیزان در واکنش به جنایات عربستان سعودی انجام شد.

یمن گزینه های فراوانی برای پاسخگویی به جنایات سعودی دراختیار دارد

بر اساس این گزارش، این عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله افزود: نیروهای یمنی نشان دادند که پس از 7 سال از جنگ سعودی علیه این کشور می توانند به تجاوزات آن پاسخ دهند.

القحوم در ادامه یادآور شد: قدرت نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن در مقایسه با 7 سال گذشته بیش از پیش افزایش یافته است. این واقعیتی است که دشمن سعودی نمی تواند آن را نادیده بگیرد.

وی گفت: عربستان سعودی باید بداند که نیروهای یمنی گزینه های فراوانی برای پاسخگویی به جنایات آن در اختیار دارند. پیش از این، اداره اطلاع رسانی جنگی یمن، تصاویری از عملیات گسترده ارتش و کمیته های مردمی یمن در محور جیزان منتشر کرد که طی آن نیروهای یمنی به سوی مرز حمله کرده و به عمق عربستان زده اند.

این تصاویر از حمله غافلگیر پس از رصد تحرکات نیروهای ارتش سعودی خبر دادند. طبق تصاویر منتشر شده، نظامیان سعودی به سرعت فروپاشیدند و به داخل عمق عربستان گریختند و شماری از آنها هم به هلاکت رسیدند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7604

به "یمن گزینه های فراوانی برای پاسخگویی به جنایات سعودی دراختیار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن گزینه های فراوانی برای پاسخگویی به جنایات سعودی دراختیار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید