گیتی پسند پیروز ترین تیم ایرانی در جام باشگاه های فوتسال آسیا

به گزارش پرسینا بلاگ، رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا 2017 از 29 تیرماه در شهر هوشی می نه ویتنام با حضور 14 تیم آغاز می شود.

گیتی پسند پیروز ترین تیم ایرانی در جام باشگاه های فوتسال آسیا

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا از سال 2010 به صورت رسمی شروع به کار کرد که در این گزارش، روند حضور تیم های کشورمان در ادوار گذشته فوتسال جام باشگاه های آسیا را مرور می کنیم.

2010 - شروع به نام ایران

نخستین دوره رسمی رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا در سال 2010 به میزبانی اصفهان برگزار و تیم فوتسال فولاد ماهان به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها حاضر شد.

نماینده کشورمان پیروز شد در دیدار نیمه نهایی، تای پورت تایلند را شکست دهد و حریف السد قطر در دیدار پایانی گردد.

تیم فوتسال فولاد ماهان پیروز شد در دیدار پایانی با نتیجه 5 بر 2 تیم السد قطر را شکست دهد و عنوان نخستین قهرمانی رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا را به خود اختصاص دهد.

تیم ناگویا اوشنز ژاپن نیز با فزونی مقابل تای پورت به عنوان سومی این رقابت ها دست یافت.

2011 - دوحه و شروع درخشش ژاپن

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک نماینده ایران در دومین دوره رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا بود.

در این رقابت ها که به میزبانی دوحه قطر برگزار گشت، نماینده کشورمان با پیروزی در برابر الریان قطر به دیدار پایانی راه یافت ولی در فینال دوحه پیروز نشد ناگویا اوشنز ژاپن را شکست دهد و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم شد.

الساداکا لبنان هم با شکست الریان به عنوان سومی رسید.

2012 -گیتی پسند قهرمانی را به ایران برگرداند

سومین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در سال 2012 و به میزبانی کویت برگزار گشت و تیم فوتسال گیتی پسند به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت کرد.

دیدار نیمه نهایی این رقابت ها برای گیتی پسند حکم یک فینال زودرس را داشت چراکه آن ها باید ناگویا اوشنز ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی را شکست می دادند.

تیم فوتبال گیتی پسند پیروز شد در دیداری حساس ناگویا اوشنز ژاپن را شکست دهد و در دیدار نهایی برابر اردوس تاشکند ازبکستان با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید تا عنوان قهرمانی رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا را به ایران برگرداند.

ناگویا با فزونی در برابر الریان قطر به عنوان سومی این رقابت ها رسید.

2013 - دومین حضور گیتی پسند با نایب قهرمانی همراه شد، شکست تلخ در ضربات پنالتی

تیم فوتبال گیتی پسند در چهارمین دوره رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا نیز نماینده کشورمان بود ولی پیروز نشد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

در این رقابت ها که به میزبانی شهر ناگویا ژاپن برگزار گشت، نماینده کشورمان خوش درخشید و توانست در دیدار نیمه نهایی ناگویا اوشنز میزبان را شکست دهد و حریف چونبوری تایلند در دیدار پایانی گردد.

با تساوی 1 بر 1 در وقت قانونی، دیدار فینال این رقابت ها برای نخستین بار به ضربات پنالتی کشیده شد که چونبوری تایلند پیروز شد نماینده کشورمان را 4 بر 1 در ضربات پنالتی مغلوب کند و عنوان قهرمانی را از چنگ گیتی پسند دربیاورد.

ناگویا اوشنز ژاپن با پیروزی در برابر شن زن چین در این رقابت ها سوم شد.

2014 - نخستین حضور دبیری تبریز و عنوان سومی، انتقام با شمشیر سامورایی

شهر چنگدو چین میزبان پنجمین دوره رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا بود و تیم دبیری تبریز به عنوان نماینده کشورمان، اولین حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کرد.

تیم ناگویا اوشنز ژاپن که در دو دوره قبلی از نماینده ایران زخم خورده و نتوانسته بود به دیدار فینال راه پیدا کند در این رقابت ها با نتیجه 6 بر 2 در برابر دبیری تبریز در دیدار نیمه نهایی به پیروزی رسید.

ناگویا اوشنز با فزونی 5 بر 4 مقابل چونبوری تایلند به قهرمانی رسید و نماینده کشورمان با پیروزی در برابر شن زن چین به عنوان سومی این رقابت ها دست یافت.

2015 - دوباره ایران، دوباره قهرمانی

سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان ششمین دوره رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا بود و تیم تأسیسات دریایی به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت کرد.

نماینده کشورمان در این رقابت ها با درخشش وحید شمسایی به جمع 4 تیم برتر راه یافت و در دیدار نیمه نهایی از سد نفت الوسط عراق را شکست داد و حریف القادسیه کویت شد.

دیدار پایانی این رقابت ها در سالن مملو از تماشاگر 25 آبان برگزار گشت و تأسیسات دریایی پیروز شد با نتیجه 5 بر 4 القادسیه را شکست دهد و قهرمان این رقابت ها گردد.

تیم تای سون نام ویتنام نیز با شکست نفت الوسط به عنوان سومی دست یافت.

2016 - ضعیف ترین جایگاه ایران در جام باشگاه های آسیا

هفتمین دوره رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا به میزبانی بانکوک تایلند برگزار گشت و تیم تأسیسات دریایی به عنوان نماینده کشورمان برخلاف کسب نتایج خوب در مرحله گروهی ضعیف ترین جایگاه ایران در جام باشگاه های آسیا را از آن خود کرد.

نماینده کشورمان در دیدار یک چهارم نهایی این رقابت ها در برابر ناگویا اوشنز ژاپن به تساوی 2 بر 2 دست یافت و با بدشانسی در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کرد.

ناگویا اوشنز ژاپن در دیدار فینال این رقابت ها پس از تساوی 4 بر 4 در برابر نفت الوسط عراق، پیروز این تیم را با نتیجه 2 بر 1 در ضربات پنالتی شکست دهد و قهرمان این رقابت ها گردد.

چونبوری تایلند نیز با نتیجه 6 بر 1 دیبا الحسین امارات را شکست داد و به عنوان سومی رسید.

2017 - is loading…

کشور ایران با 3 قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و یک عنوان سومی، پرافتخارترین کشور حاضر در رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا و تیم گیتی پسند نیز با یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی پیروز ترین تیم ایرانی حاضر در این رقابت ها است.

تیم فوتسال گیتی پسند، نخستین تیم ایرانی است که سومین حضور خود در این مسابقات را تجربه می کند و برای نخستین دیدار خود در مسابقات جام باشگاه های فوتسال 2017 آسیا، 31 تیرماه به مصاف شن زن چین خواهد رفت.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1624

به "گیتی پسند پیروز ترین تیم ایرانی در جام باشگاه های فوتسال آسیا" امتیاز دهید

2 کاربر به "گیتی پسند پیروز ترین تیم ایرانی در جام باشگاه های فوتسال آسیا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند پیروز ترین تیم ایرانی در جام باشگاه های فوتسال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید