کمیته قضایی سنای آمریکا درباره تخلفات انتخاباتی تحقیق می کند

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا وعده داده است تا درباره همه اتهامات معتبر قانون شکنی رای گیری انتخابات ریاست جمهوری تحقیق کند.

کمیته قضایی سنای آمریکا درباره تخلفات انتخاباتی تحقیق می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، لیندسی گراهام رئیس کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا در اظهاراتی گفت: من درباره همه اتهامات معتبر قانون شکنی در انتخابات تحقیق خواهم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، اظهارات لیندسی گراهام کمتر از دو ساعت پس از آن بیان شده است که برخی خبرگزاری ها و شبکه های خبری آمریکایی رسما پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند.

دونالد ترامپ هرگز حاضر به پذیرش شکست در انتخابات نشده و بارها بدون ارائه سند و مدرک مدعی شده است که دموکرات ها با تقلب و کلاهبرداری قصد سرقت انتخابات را داشته اند.

ستاد انتخاباتی ترامپ همچنان تلاش می کند با طرح شکایت در ایالت های حساس و مهم، پیروزی بایدن را کم اهمیت جلوه دهد. آرا پستی مهمترین چالش انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 به شمار می رود.

گراهام اضافه نمود: انتخابات ریاست جمهوری همچنان در برخی ایالت ها نزدیک است و من به عنوان رئیس کمیته قضایی مجلس سنا، همه اتهامات معتبر درباره قانون شکنی انتخاباتی را جدی خواهم گرفت. از وزارت دادگستری نیز می خواهم تا درباره این ادعاها و اتهامات تحقیق کند.

وی گفت: با مدیر سرویس پستی آمریکا نیز در تماس خواهم بود و از وی می خواهم تا درباره ادعاهای مطرح شده درباره نقض قوانین رای گیری تحقیق کند. همه آمریکایی ها باید بخواهند روندهای انتخابات ما با دقت کار کند. نتایج انتخابات توسط رسانه های خبری تعیین نمی شود، بلکه نتیجه انتخابات با شمارش دقیق و معتبر آرا تعیین خواهد شد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز در اظهاراتی مدعی شده است که رسانه های خبری به بایدن کمک کرده اند تا خودش را برنده انتخابات نشان دهد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5750

به "کمیته قضایی سنای آمریکا درباره تخلفات انتخاباتی تحقیق می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته قضایی سنای آمریکا درباره تخلفات انتخاباتی تحقیق می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید