پزشک ترامپ: او از بیمارستان مرخص می گردد اما خطر هنوز به طور کامل برطرف نشده است

به گزارش پرسینا بلاگ، پزشک مخصوص رئیس جمهور آمریکا اعلام نمود که اگرچه وی تا ساعاتی دیگر از بیمارستان مرخص خواهد شد، اما بیماری وی هنوز به طور کامل رفع نشده و به همین دلیل به صورت 24 ساعته در خانه تحت نظر پزشکان خواهد بود.

پزشک ترامپ: او از بیمارستان مرخص می گردد اما خطر هنوز به طور کامل برطرف نشده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شان کانلی پزشک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب در نشست خبری ویژه ای که در محوطه بیمارستان نظامی والتر رید (محل بیشتری شدن رئیس جمهور آمریکا) برگزار گردید، گفت که علی رغم تصمیم پزشکان برای مرخص کردن ترامپ از بیمارستان، خطر مسائل ناشی از بیماری کووید-19 برای رئیس جمهور آمریکا هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

دکتر شان کانلی در ابتدای این نشست خبری گفت: طی 24 ساعت گذشته فرایند بهبودی رئیس جمهور ادامه یافته و او همه استانداردهای لازم برای مرخص شدن از بیمارستان را محقق نموده است.

وی ادامه داد: او امروز یک دُز دیگر از داروی رمدسیویر را دریافت کرد و پس از آن ما تصمیم گرفتیم که او را به خانه اش ببریم. از آخرین تب او بیش از 72 ساعت می گذرد و سطح اکسیژن خون و شرایط تنفسی اش در شرایط نرمال است.

پزشک رئیس جمهور آمریکا در عین حال گفت: البته خطر هنوز به طور کامل برطرف نشده و به همین دلیل من و همکارانم تصمیم گرفتیم که او به صورت 24 ساعته در خانه تحت نظر باشد.

ساعتی قبل دونالد ترامپ در پیامی توئیتری از بیمارستان نظامی والتر رید گفت که ساعت 6:30 عصر [ساعت 2 بامداد سه شنبه به وقت تهران] از بیمارستان مرخص خواهد شد.

وی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: من امروز ساعت 6:30 عصر از مرکز پزشکی فوق العاده والتر رید مرخص خواهم شد. حالم واقعاً خوب است. از کووید نترسید. اجازه ندهید بر زندگی شما مسلط گردد. در دولت ترامپ، ما داروها و دانسته های علمی واقعاً فوق العاده ای را [برای مقابله با کرونا] توسعه داده ایم. احساس می کنم که حالم از 20 سال قبل هم بهتر است!

.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5419

به "پزشک ترامپ: او از بیمارستان مرخص می گردد اما خطر هنوز به طور کامل برطرف نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک ترامپ: او از بیمارستان مرخص می گردد اما خطر هنوز به طور کامل برطرف نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید