ورشکستگی بزرگترین شرکت هواپیمایی مستقل اروپا به دلیل کرونا

به گزارش پرسینا بلاگ، سی ان ان اعلام نمود شرکت هواپیمایی انگلیس به دلیل کاهش شدید مسافران پس از شیوع کرونا امروز اعلام ورشکستگی کرد.

ورشکستگی بزرگترین شرکت هواپیمایی مستقل اروپا به دلیل کرونا

به گزارش خبرنگاران از فارس، امروز شرکت هواپیمایی Flybe پس از آنکه شیوع ویروس کرونا موجب کاهش شدید مسافران شد، اعلام ورشکستگی کرد.

این شرکت هواپیمایی به مشتریان خود اعلام نموده همه پروازهایش زمین گیر شده و تمام فعالیت اقتصادی اش در انگلیس متوقف شده است.

این شرکت هواپیمایی حتی به مسافران خود اعلام نموده اگر قصد پرواز با فلایب را دارید حتما پرواز جایگزین برای خودتان با دیگر شرکت هواپیمایی داشته باشید.

همچنین تاکید نموده است متاسفانه این شرکت قادر نیست برای مسافران خود شرکت هواپیمایی جایگزین معرفی کند.

این شرکت هواپیمایی در سال 1979 تاسیس شد و بزرگترین ایرلاین منطقه ای مستقل اروپا محسوب می شد که سالانه 8 میلیون مسافر را در 200 جهت مختلف دنیا حمل می کرد.

بر اساس این گزارش این شرکت هواپیمایی مدتی بود تحت فشار اقتصادی بود و دولت انگلیس در ماه ژانویه خاطرنشان کرد که با این شرکت در خصوص حمایت های اقتصادی و کشف راهکارهای جدید مذاکره نموده است.

شرکت هواپیمایی فلایب در بیانیه ای خاطرنشان کرد که در کنار این چالش ها و مسائل این شرکت انگلیسی، شیوع ویروس کرونا در روزهای گذشته باعث کاهش شدید تقاضای این ایرلاین انگلیسی شد.

در حال حاضر تمام شرکت های هواپیمایی با بحران روبرو هستند، این بحران به دلیل شیوع ویروس کروناست که سرمنشا آن از چین بوده و باعث شده تقاضا به شدت کاهش یابد و مدیریت این بحران را برای شرکت های هواپیمایی سخت نموده است.

شرکت هواپیمایی بین المللی امروز پنجشنبه هشدار داد که شرکت های هواپیمایی حدود 113 میلیارد دلار فروش بلیت خود را به دلیل شیوع کرونا از دست داده اند.

دو هفته پیش هم شرکت هواپیمایی IATA اعلام نموده بود که احتمال کاهش 30 میلیارد دلاری فروش وجود دارد.

رافائل شوارتمن، قائم مقام منطقه ای شرکت هواپیمایی IATI خاطرنشان کرد که ورشکستگی شرکت هواپیمایی فلایب هشداری است مبنی بر اینکه دولت ها باید از شرکت های هواپیمایی حمایت نمایند.

وی در بیانیه ای اعلام نموده که اقدام ضروری در سرتاسر اروپا برای حفظ ارتباطات هوایی در بحران های پیش بینی نشده باید انجام شود.

سخنگوی دولت انگلیس هم در بیانیه ای اعلام نموده مسائل اقتصادی فلایب، بسیار گسترده است و بخش زیادی از آن به شیوع ویروس کرونا برمی شود.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3597

به "ورشکستگی بزرگترین شرکت هواپیمایی مستقل اروپا به دلیل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورشکستگی بزرگترین شرکت هواپیمایی مستقل اروپا به دلیل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید