هدف از اجرای طرح پویش افزایش مهارت و اشتغال دانشجویان است

به گزارش پرسینا بلاگ، جشنواره طرح پویش به منظور معرفی و قدردانی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، صنایع و دانشجویان برتر این طرح با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار گردید.

هدف از اجرای طرح پویش افزایش مهارت و اشتغال دانشجویان است

بهگزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان،کامران کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: طرح پویش بهعنوان یک پروژه خلاقیت محور در سطح کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحداصفهان ایجاد شده و می تواند فصل جدیدی را در ارتباط صنعت و دانشگاه در راستا توسعه استان و کشور باشد.

ویادامه داد: باور تصمیم گیران و سیاستگذاران، برطرف مقررات زاید، لزومبهره گیری از نیروی انسانی متخصص و ماهر و استفاده از فناوری هاینوین عواملی است که موجب پیشگامی در توسعه پایدار خواهد شد.

اینجشنواره با حضور کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نجفی رئیسدانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، مسعود گل شیرازی ریاست اتاق بازرگانیصنایع ومعادن، لوح موسوی رییس سرای نوآوری اتاق بازرگانی استان، پیرستانیرییس دبیرخانه برنامه علمی استان، جوانمرد قائم مقام دانشگاه آزاد اصفهان،امینی مدیرکل برنامه بودجه دانشگاه آزاد اصفهان و رؤسای واحدهای دانشگاهآزاد اسلامی استان برگزار گردید.

در این برنامه دانشجویان و واحدهای صنعتی برتر و واحد های دانشگاهی به خاطر اقدامات موثر مورد تقدیر قرار گرفتند.

شایان ذکر است: طرح پویش با هدف یاری به برطرف دغدغه اشتغال دانشجویان، افزایش مهارت، تامین شغل و هزینه های دانشجویان به صورت آزمایشی در استان اصفهان برگزار گردید و از زمان آغاز این طرح 223 دانشجو به آن پیوستند و پیش بینی می گردد تا سرانجام سال تحصیلی جاری تا سقف 3000 نفر در این طرح شرکت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح پویش کلیک کنید.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6321

به "هدف از اجرای طرح پویش افزایش مهارت و اشتغال دانشجویان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف از اجرای طرح پویش افزایش مهارت و اشتغال دانشجویان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید