معرفی بهترین تور بلغارستان تابستان 98

به گزارش پرسینا بلاگ، تور بلغارستان تابستان 98

اگر مدت هاست که برای یک سفر حساب شده و اساسی نقشه کشیده اید و برنامه هایتان را به گونه ای تنظیم نموده اید که این روزها را حسابی خوش بگذرانید و یک خاطره خوب و خوش از تابستان سال جاری برای خود رقم بزنید پس حتما باید به تور بلغارستان تابستان 98 به عنوان یک گزینه بسیار جدی فکر کنید! کشور بلغارستان چند سالی می گردد که تبدیل به مقصدی جذاب برای سفرهای تفریحی و خارجی برای خیلی ها شده است. در واقع این روزها کسانی که می خواهند به یک سفر تفریحی خوب بروند، شهرهای مختلف بلغارستان و مخصوصا وارنا را به عنوان مقصد خود انتخاب می نمایند. از آن جایی که این روزهای داغ تابستانی یک سفر خوب و جانانه را می طلبند، یکی از بهترین مقاصدی که می توانید برای سفر خود انتخاب کنید؛ کشور بلغارستان است. به همین خاطر ما امروز می خواهیم تا به معرفی بهترین تور بلغارستان تابستان 98 برای شما بپردازیم پس با ما در ادامه همراه باشید.

معرفی بهترین تور بلغارستان تابستان 98

برای این که به بلغارستان سفر کنید علاوه بر این که یک تور خوب احتیاج دارید، اطلاعاتی را هم درباره نکات و دانستنی های سفر به این کشور احتیاج خواهید داشت و از این رو پیشنهاد می کنیم که مطلب راهنمای سفر به بلغارستان را مطالعه بفرمایید.

با بهترین تور بلغارستان تابستان 98 آشنا شوید!

در مقدمه گفتیم که این روزها مقصد جذاب و مورد علاقه نه تنها ایرانی ها بلکه توریست ها و گردشگران بسیار زیادی در سراسر جهان، شهرهای زیبای توریستی کشور بلغارستان هستند.

در ادامه این مطلب حتما درباره بلغارستان و شهر معروف آن یعنی وارنا برای شما بیشتر خواهیم گفت ولی اولین هدف ما از نگارش این مطلب این است که به شما بهترین تور بلغارستان تابستان 98 را معرفی نماییم تا شما با خیال راحت و آسوده، تور سفر تابستانی خود را خریداری نمایید.

این روزها حتی اگر یک جستجوی ساده در موتورهای جستجوی اینترنتی انجام بدهید و یا حتی صفحات روزنامه ها را بازکنید و نگاهی به قسمت کادر آگهی ها بیندازید، بدون شک تبلیغات بسیار زیادی را خواهید دید که تورها و مقصدهای مختلفی از طرف آژانس های مسافرتی و هواپیمایی مختلفی د رآن تورهای خود را تبلیغ کرده اند.

این آگهی ها هر کدام نرخ ها و قیمت های مختلفی را با توضیح خدمات متفاوت و رنگارنگی به شما نشان می دهند ولی از بین این همه اطلاعات و داده های مختلف چگونه می توانید از بین این همه یک مقصد و یک شرکت را برای خرید تور و سفر رفتن انتخاب کرد؟

اول از همه اگر نظر ما را درباره یک مقصد جذاب برای سفر در این تابستان بخواهید، بی معطلی تور بلغارستان تابستان 98 را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

اگر برایتان این سوال پیش آمده است که چرا از بین این همه گزینه های مختلف ما به شما خرید تور بلغارستان را پیشنهاد می کنیم باید در جوابتان بگوییم که این کشور در فصل تابستان هم بسیار دیدنی می شود و هم از همه لحاظ امکانات و تجهیزاتش برای پذرایی از توریست ها و گردشگران بالا است.

البته این که تور بلغارستان تابستان 98 به این میزان نسبت به سال های گذشته معروف و محبوب تر شده هم عوامل مختلف دیگری در آن نیز تاثیر گذار بوده اند.

به طور مثال؛ فاصله کم جغرافیایی ایران با بلغارستان و همینطور شرایط آسانی که برای سفر به این کشور وجود دارد و همینطور جاذبه هایی از نوع تاریخی و مدرن همگی از جمله عواملی هستند که باعث محبوببیت این کشور به عنوان یک مقصد تابستانی شده اند.

کشور بلغارستان مقصدی اروپایی است که برای سفر به آن احتیاجی به اخذ ویزای شینگن ندارید.

یکی از شهرهای معروف بلغارستان که خود گویی یک تنه سهم بسیار زیادی در معروف شدن بلغارستان ایفا کرده، شهر وارنا است.

سفر به وارنا آن هم با تور بلغارستان تابستان 98 می تواند یکی از بهترین سفرها در تعطیلات تابستانی زندگی هر کسی باشد که در این روزها قصد سفر به جایی برای کمی استراحت و خوشگذرانی را در مقصدی کاملا تابستانی و زیبا را دارد.

از آن جایی که وارنا با دریای سیاه همسایه است و در نزدیکی دریاچه وارنا هم قرار گرفته است، یکی از بهترین سواحل جهان را در خود دارد که سالانه میلیون ها نفر توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می نماید.

سومین شهر بزرگ بلغارها، از آن جایی که در امتداد دریای سیاه قرار گرفته است؛ دارای آب و هوایی مطبوع، خنک و ساحلی است و در فصلی مثل تابستان پر از توریست هایی می شود که به دنبال سواحلی خاص و بسیار مطبوع و مجهز برای سفر و خوشگذرانی خود هستند.

پایتخت تابستانی بلغارستان یعنی شهر وارنا این روزها به خاطر دارا بودن مرکز خریدهای مختلف، مراکز تفریحی بی شمار، ساحل های مشهوری مثل گلدن سندز، هتل ها و بسیاری از تجهیزات دیگرش سالانه با اقبال مسافران بسیاری روبرو می شود.

البته وارنا شهر تاریخی و پر جاذبه ای است و از مهم ترین و قدیمی تری شهرهای کشور بلغارستان به شمار می رود و به همین خاطر جاذبه های دیدنی تاریخی آن نیز کم نیستند.

عوامل مختلفی مثل آشنایی با فرهنگ مردمی و سنتی مردم بلغارستان و ساکنین بومی وارنا، چشیدن از غذاهای خوشمزه و اصیل آن ها، سوغاتی های جذاب، جاذبه های تاریخی و دیدنی های طبیعی باعث می شوند که بلغارستان را به شما به عنوان یک تور خوب مسافرتی معرفی کنیم اما دیگر نوبت آن است که با هم ببینیم که بهترین تور بلغارستان تابستان 98 را باید از کجا بگیرید.

در بین گزینه های بی شمار و تبلیغات بسیاری که وجود دارد، ما پیشنهاد می کنیم که تور بلغارستان تابستان 98 را از جایی بگیرید که شناخته شده باشد و اعتماد و رضایت مسافرانش را همواره داشته است.

جایی که سال ها در زمینه برگزاری تورهای خارجی تجربه و تخصص داشته باشد و از همه مهم تر، بهترین خدمات و امکانات را در هر مقصدی با هر بودجه ای در کنار هم جمع کند و به مسافرانش ارائه دهد.

یکی از بهترین شرکت هایی که می تواند این حجم از کیفیت و خواسته ها را حتی به جرات بگوییم در حجمی بسیار بالاتر برای شما فراهم کند بدون شک، آژانس مسافرتی خبرنگاران است.

به این خاطر می گوییم که برای خرید تور بلغارستان تابستان 98 خبرنگاران برای شما بهترین انتخاب است که کمترین احتیاجها و موارد را در این تور برای شما مسافرین عزیز پیش بینی کرده و آن ها را برایتان فراهم کرده است.

خبرنگاران مجری مستقیم تور وارنا و بلغارستان در ایران است و از این رو از همه چیز بهترین نوع آن را برایتان تهیه دیده است.

مزایای خرید تور مسافرتی، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و بسیاری از دیگر خدمات از خبرنگاران بسیار زیاد است اما بعضی از آن ها بسیار مهم تر از الباقی هستند.

یکی از عوامل بسیار مهمی که باعث شده است تا خبرنگاران از ابتدا تا به الان یکی از بهترین هایی باشد که تور بلغارستان و دیگر تورهای خارجی را به مسافران خود ارائه دهد این است که خبرنگاران برای وقت و زمان شما اهمیت بسیار زیادی قائل است!

این اهمیت از جهات مختلفی مطرح است. وقت شما مهم است چون دیگر نباید تجربه تلخی که در زمینه اتلاف وقتتان ممکن است از دیگر شرکت ها و همکاران در سفرها و تورهایتان برای شما پیش آمده، مجددا تکرار شود.

چون خبرنگاران بهترین ها را برای شما به دور هم جمع کرده و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که انتخاب کنید و بعد با دادن مدارک لازم و دادن اعتبار های لازم، الباقی امور سفر خود را به خبرنگاران بسپارید.

کارشناسان زبده و با تجربه ما در خبرنگاران بهترین ساعت های پروازی را برای مسافران خود در نظر می گیرند تا به این صورت مسافران از زمانی که گذاشته اند بتوانند نهایت استفاده را ببرند.

و اما در بهترین تور تابستان بلغارستان 98 برای شما چه چیزهایی در نظر گرفته شده است؟

در تور تابستان بلغارستان 98 خبرنگاران برای شما یک تور مسافرتی 7 شب و 8 روزه در نظر گرفته شده است.

در این تور هم پرواز رفت و هم پرواز برگشت با پروازهای هواپیماهای شرکت ایران ایر انجام می پذیرد.

از جمله خدماتی که در تور بلغارستان تابستان 98 خبرنگاران ارائه می شود عبارتند از:

  • ویزا
  • ترانسفر فرودگاهی
  • 7 شب اقامت در هتل های 3 تا 5 ستاره (هتل به انتخاب مسافر و بسته به میزان هزینه مورد نظر) به همراه خدمات هتل
  • 3 گشت ویژه به همراه 2 وعده ناهار رایگان
  • یک عدد سیم کارت بلغارستان برای هر کدام از اتاق ها
  • بیمه مسافرتی
  • راهنمای فارسی زبان در این تور

شما تنها کافی است که به یکی از روش های خرید آنلاین به وسیله وب سایت خبرنگاران، اپلیکیشن موبایلی بر روی گوشی های اندروید و ios و یا خرید حضوری و در ارتباط مستقیم با کارشناسان خبرنگاران اقدام به خرید تور بلغارستان تابستان 98 نمایید و دیگر الباقی کارهایتان را به کارشناسان ما بسپارید و با خیلی راحت چمدان هایتان را ببندید و در انتظار آغاز سفرتان باشید.

برای این که ما بتوانیم مقدمات سفر شما را برایتان فراهم بیاوریم ضروری است تا شما مدارکی همچون:

  • عکس تمام رخ با پشت زمینه سفید و بدون عینک
  • اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه و 10 روز اعتبار
  • فرم تکمیل شده مشخصات فردی به صورت کاملا صحیح و دقیق
  • گواهی رسمی بانکی با موجودی حداقل 10 میلیون تومان با مهر بانکی

را در اختیار ما بگذارید.

معرفی گشت های شهری وارنا در تور بلغارستان تابستان 98

گشت های شهری که در تور بلغارستان تابستان 98 که از آن ها نام بردیم عبارتند از:

  • گشت در تور موزه رترو وارنا
  • گشت تور پارک آبی به همراه ناهار
  • و در آخر، گشت شهری به همراه ناهار برای مسافران این تور

حال ما می خواهیم تا در ادامه برای شما موزه رترو و پارک آبی وارنا یا همان آکوار پلیس را برای شما معرفی نماییم.

موزه رترو وارنا | Retro Museum

یکی از موزه های بسیار جالب و متفاوتی که در بهترین تور بلغارستان تابستان 98 از خبرنگاران می توانید در شهر وارنا با خبرنگاران از آن بازدید نمایید، موزه رترو وارنا است.

این موزه در سال 2015 میلادی افتتاح شد و موضوع آن در خصوص شیوه زندگی مردم بلغارستان در بین سال های 1944 تا 1989 میلادی است.

چیزی که در این موزه خواهید دید دقیقا همان هایی هستند که مردم در 100 سال دیگر به دید اشیا تاریخی به آن نگاه می نمایند.

بعضی از اشیا خاصی که در موزه رترو وارنا به نمایش گذاشته می شوند عبارتند از:

  • لوازم آرایشی های لهستانی
  • ماشین های قدیمی
  • جاروبرقی های ساخت کشور روسیه
  • سیگارهای مدل بلغاری از نوع بدون فیلتر
  • عکس هایی از نیمه دوم قرن از اتفاقات تاریخی که به وقوع پیوسته اند.
  • مجسمه هایی از افراد معروف و مشاهیر آن روزها

و بسیاری از دیگر وسایلی که آن سال ها توسط مردم استفاده می شده است.

پارک آبی آکوا پلیس | Aquapolis

پارک آبی وارنا یا همان آکوا پلیس یکی از گشت های مهیجی است که خبرنگاران در غالب تور بلغارستان تابستان 98 در وارنا به شما ارائه خواهد داد.

این پارک که در گلدن سندز قرار گرفته است و خود امروزه خود تبدیل به یکی از بزرگ ترین و مجهزترین پارک های آبی بلغارستان شده است. مساحت این پارک 4 هزار متر مربع است و با محیطی ترکیبی از عناصر مصنوعی و طبیعی مثل؛ قلعه های قدیمی، آبشار و دریاچه های مصنوعی، سرسره ها، استخرها، ساختمان هایی مخروبه و بسیاری از دیگر عناصر، جالب ترین پارک آبی وارنا را به وجود آورده است.

ضمناً، به این علت که آکواپلیس در کنار منطقه جنگلی وارنا قرار گرفته است، دارای چشم اندازی بسیار زیبا شده است و به آن لقب زیبارتین پارک آبی در شرق اروپا را داده اند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: الی گشت
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 845

به "معرفی بهترین تور بلغارستان تابستان 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین تور بلغارستان تابستان 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید