مشاغل گروه 2 از 20 آبان باید ساعت 18 واحد های خود را تعطیل نمایند ، گروه های شغلی 3 و 4 همچنان تعطیلند

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به محدودیت و ممنوعیت های جدید فعالیت اصناف از 20 آبان گفت: ضمن ادامه تعطیلی مشاغل گروه 3 و 4 واحد های صنفی گروه شغلی 2 مشمول محدودیت زمانی برای فعالیت می شوند.

مشاغل گروه 2 از 20 آبان باید ساعت 18 واحد های خود را تعطیل نمایند ، گروه های شغلی 3 و 4 همچنان تعطیلند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی با تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد ملی کرونا گفت: طبق مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا در شهر تهران به جز واحد های صنفی مجاز، تمام صاحبان مشاغل گروه 2 از روز 20 آبان ماه باید ساعت 18 واحد های خود را تعطیل نمایند؛ ضمن اینکه گروه های شغلی 3 و 4 همچنان تعطیل هستند.

رئیس اتاق اصناف تهران در مورد آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا در ارتباط با نحوه فعالیت اصناف بیان نمود: پیش از این واحد های صنفی گروه سه و چهار شامل تمامی آرایشگاه های زنانه، سالن های زیبایی، تالار های پذیرایی، کافه ها، چایخانه ها و قهوه خانه ها در شهر تهران تعطیل بودند که همچنان تعطیلی آن ها به قوت خود باقی است؛ ضمن اینکه تمام اصناف شامل گروه شغلی 2 از روز 20 آبان ماه باید ساعت 18 واحد های خود را تعطیل نمایند تا بتوانیم زنجیره شیوع این بیماری را از بین ببریم.

فراهانی در مورد صنوف مشمول گروه 2 نیز اشاره داشت: مراکز خرید، پاساژها، مال های فروش غیرمواد غذایی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاه های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل صنوف گروه شغلی 2 می باشند و از تاریخ 20 آبان لغایت 20 آذر حداکثر ساعت فعالیت آن ها ساعت 18 می باشد.

نوده فراهانی با اشاره به اینکه با تعطیلی واحد های صنفی در شهر تهران تردد و رفت و آمد شهروندان در سطح شهر بسیار کاهش می یابد اضافه کرد: انتظار داریم تمام واحد های صنفی مشمول مصوبه در تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از ساعت 18 فعالیت خود را تعطیل نمایند، زیرا که مصوبات ستاد ملی کرونا برای تمام واحد های صنفی در سطح کشور و تهران لازم الاجراست.

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: بر این اساس با واحد های صنفی مشمول این مصوبه که بعد از ساعت 18 در تهران باز باشند، برخورد قانونی خواهد شد.

وی یادآورشد: بهترین راه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همگان است تا جان افراد و شهروندان بیش از این به خطر نیافتد.

نوده فراهانی با بیان اینکه در این شرایط همه باید مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت نمایند، اظهارداشت: در این صورت شاهد ریشه کن شدن این بیماری خطرناک در کشور خواهیم بود.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5777

به "مشاغل گروه 2 از 20 آبان باید ساعت 18 واحد های خود را تعطیل نمایند ، گروه های شغلی 3 و 4 همچنان تعطیلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاغل گروه 2 از 20 آبان باید ساعت 18 واحد های خود را تعطیل نمایند ، گروه های شغلی 3 و 4 همچنان تعطیلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید