قهرمانان مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضای کشور تعیین شدند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بیماران خاص و پیوند اعضا در بخش بیماران دیابتی با حضور بیش 300 ورزشکار از 29 استان در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی جزیره کیش برگزار گردید و روز پنجشنبه با شناخت تیم های برتر به خاتمه رسید.

قهرمانان مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضای کشور تعیین شدند

در این مسابقات که روزهای 20 و 21 آذر در رشته های تیراندازی با تفنگ، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و دارت برگزار گردید، تیم های بانوان چهارمحال بختیاری، فارس و همدان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش آقایان هم تیم کردستان قهرمان شد و همدان و اصفهان در رده های بعدی قرار گرفتند.

محمدتقی امیری خراسانی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: میزبانی از مسابقات ورزشکاران دیابتی و بیماران خاص برای بنده و جزیره کیش باعث خرسندی بود.

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ادامه داد: برگزاری این مسابقات و رویدادها می تواند انگیزه ورزشکاران را دو چندان کند. امیدوارم که در سالهای آینده هم بتوانیم میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم.

مهین فرهاد زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز که در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات حضور داشت، از میزبانی جزیره کیش تقدیر و ابراز امیدواری کرد که رویدادهای بعدی هم در این جزیره با بهترین شرایط برگزار گردد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2727

به "قهرمانان مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضای کشور تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضای کشور تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید