قانون 10 درصد فقط علیه استقلال و پرسپولیس

به گزارش پرسینا بلاگ، مسئولان برگزاری بازی سپاهان و استقلال با وجود فضای زیادی که استادیوم نقش دنیا اصفهان دارد اعلام کردند که فقط 10 درصد تماشاگران استقلال مجاز به ورود به استادیوم هستند. قانونی که در تهران اجرا نمی گردد.

قانون 10 درصد فقط علیه استقلال و پرسپولیس

مسئولان برگزاری بازی سپاهن اصفهان و استقلال اعلام نموده اند که فقط 10 درصد از هوادارن استقلال می توانند در بازی آدینه شب این تیم مقابل سپاهان به استادیوم نقش دنیا اصفهان بروند. این قانون مداری را در حالی شاهدیم که هیچ گاه تیم های مهمان در استادیوم آزادی چنین قانونی را رعایت نمی نمایند و همیشه سهم بیشتری در اختیار آن ها قرار گرفته است. در سال های گذشته بارها در بازی هایی که استقلال و حتی پرسپولیس با تیم های بزرگ شهرستانی داشته اند، این قانون زیر سوال رفته و به خصوص در همین تقابل هایی که سرخابی ها با تیم های اصفهانی به خصوص سپاهان داشته اند، قانون 10 درصد هرگز رعایت نشده است. البته سرآمد همه این بی قانونی هایی که علیه استقلال و پرسپولیس اجرا شده می تواند به دیدارهایی اشاره داشت که دو تیم بزرگ پایتخت مقابل تراکتورسازی تبریز برگزار نموده اند و هرگز تیم مهمان ملزم به رعایت قانون 10 درصد نبوده و فضای بیشتری از استادیوم در اختیارش قرار گرفته است. به هر حال بیانیه ای که باشگاه سپاهان در این خصوص صادر نموده نشان می دهد که عزم اصفهانی ها برای بستن راه های نفوذ تماشاگران استقلالی جزم تر از همه روزها است. به همین دلیل

کمیسیون امنیتی ویژه بازی فوق تصمیماتی در ارتباط با دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران اتخاذ کرد که از جمله آنها می توان به اختصاص تنها 10 درصد از ظرفیت جایگاه های استادیوم نقش دنیا به طرفداران استقلال در روز بازی اشاره نمود. این کمیسیون همچنین مقرر کرد به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل استادیوم، از ساعت 9 صبح روز آدینه (23 فروردین ماه) تنها در سه نقطه از سطح شهر اصفهان (استادیوم تختی واقع در چهار راه تختی، استادیوم انقلاب واقع در میدان آزادی (دروازه شیراز) و سالن پیروزی واقع در خیابان جی) بلیت فروشی انجام گردد. بلیت ها با دو رنگ مجزا مختص طرفداران سپاهان و استقلال طراحی شده اند. همچنین درهای استادیوم نقش دنیا از ساعت 13:30 به روی طرفداران دو تیم باز خواهند شد.

10-160

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 345

به "قانون 10 درصد فقط علیه استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون 10 درصد فقط علیه استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید