فرار رو به جلوی مهاجم استقلال

به گزارش پرسینا بلاگ، مرتضی تبریزی حالا که از حضورش درترکیب فصل بعد استقلال مطمئن است، سعی می نماید با بهانه های تازه بازهم برای خودش فرصت بازی در استقلال ایجاد کند. آیا استقلال نباید مهاجم ایده ال تری جذب کند؟

فرار رو به جلوی مهاجم استقلال

مرتضی تبریزی مدعی شده نیمکت نشینی های پی در پی در استقلال او را به مهاجمی ناکارآمد بدل نموده بود در حالی که آمار نشان می دهد مربیان استقلال به اندازه کافی به او بازی داده اند! حالا اینکه تبریزی در هفته های انتهای که حساسیتی هم برای استقلال نداشت چند گلی هم زد را دستمایه ای برای انتقاد از شفر نموده، هرگز قابل پذیرش نیست. تبریزی درتازه ترین اظهاراتش گفته: یکی از دلایلی که فشار را روی من زیاد نموده بود همین بود. من در طول سال هایی که بازی می کردم زیاد طعم نیمکت نشینی را نچشیده بودم. در نیم فصل دوم جلوی پیکان گل زدم، در بازی با تراکتورسازی سوار بازی بودیم ولی باختیم و بعد از آن بازی دوباره محو شدم. بازی با پارس جم را نیمکت نشین بودم و بازی بعد برابر ذوب آهن بود، دوست داشتم برابر تیم سابقم فیکس باشم. هر بازی بازی می کردم 5 دقیقه، 10 دقیقه بازی می کردم و این برای اینکه بتوانم توانایی هایم را نشان بدهم کافی نبود. در در لیگ قهرمانان آسیا بازی نکردم و کاملا از ترکیب اصلی محو بودم. دو بازی هم که در این بازی ها به میدان رفتم در دوران آقای مجیدی بود.

تبریزی به وضعیت ابتدای فصل هم اشاره ای داشته است: من اوایل که آمدم شرایط تیم خوب نبود. یادتان باشد در آن موقع هیچ بازیکنی خوب نبود. در ابتدای حضورم سخت بود بتوانم جایم را در تیم بزرگی مثل استقلال پیدا کنم، تیم خوب نتیجه نگرفت و شرایط من مثل بقیه خوب نبود. شرایط تیم که خوب شد من محو شدم و دیگر بازی به من نمی رسید. در آن موقع می گفتند بازی بعدی فیکس هستی یا دقیقه فلان وارد زمین می شوی ولی وقتی بازی آغاز می شد 90 دقیقه پشت دروازه گرم می کردم. نمی خواهم زیاد صحبت کنم چون ممکن است برای تیم حاشیه درست گردد.

تبریزی جوری از فرهادمجیدی حمایت و نقل قول نموده که انگار شفر حتی یک بار هم در طول تمرینات استقلال به او روحیه نداده و مدائم در تضاد با افکار این بازیکن حرکت می نموده! تبریزی حرف های عجیبش را این گونه به انتها برده است: آقا فرهاد همواره به من لطف داشت. از زمانی که به کادرفنی استقلال آمد اعتماد به نفس می داد، می گفت مرتضی شوت بزن، ضربه بزن و از چیزی نترس. قبل از بازی با استقلال خوزستان گفت راحت بازی کن و هر اتفاقی بیفتد من تعویضت نمی کنم. یک حرف ساده من را از نظر روحی زیر و رو کرد. یک حرف ساده خیلی فرقش است با حرف هایی که قدیم به من می زدند و خدا را شکر توانستم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

2

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 694

به "فرار رو به جلوی مهاجم استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار رو به جلوی مهاجم استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید