غربالگری بیش از 82 هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان از تب سنجی و غربالگری، 82 هزار و 87 نفر در مبادی ورودی و خروجی شهرها اطلاع داد.

غربالگری بیش از 82 هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان

شهرام میرزایی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که از شروع طرح پایش سلامت و غربالگری در مورد کرونا در این استان، نیروهای داوطلب، جوانان و پرسنل، 82 هزار و 87 نفر را تب سنجی نموده اند، اضافه نمود: تب سنجی و غربال گری این تعداد در 24 پست بازرسی سلامت مبداء ورودی و خروجی شهرها، ترمینال، راه آهن انجام می گردد.

وی با بیان این که سرنشینان 31 هزار و 726 خودرو در استان زنجان، تب سنجی و سلامت آنها در مورد ابتلا به ویروس کرونا مورد پایش قرار گرفته است، ادامه داد: از 82 هزار و 87 نفری که تب سنجی شده اند، 81 هزار و 566 نفر بدون علائم ابتلا به ویروس کرونا بودند.

میرزایی گفت: هزار و 154 نفر از داوطلبان، جوانان و پرسنل هلال احمر در پست های بازرسی سلامت، غربالگری و تب سنجی افراد ورودی به شهرها حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، با بیان این مطلب که از این تعداد 855 نفر داوطلب و اعضای جوانان و 299 نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال احمر استان هستند، اظهار کرد: اعضای داوطلب و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان سلامت افراد را به روش تب سنجی کنترل می نمایند و قبل از این عملیات نیز آموزش های مورد احتیاج نیز به آنها ارائه شده است.

وی با اشاره به این که غربالگری و تب سنجی هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان زنجان انجام می گردد، اضافه نمود: عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاهاست و جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز همه توان تجهیزات و نیروها به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس به کار بسته و شبانه روز در کوشش است.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3934

به "غربالگری بیش از 82 هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غربالگری بیش از 82 هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید