صعود والیبال جوانان ایران به صدر رنکینگ جهانی

به گزارش پرسینا بلاگ، تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از تاریخ سازی در بحرین، به صدر رنکینگ جهانی صعود کرد.

صعود والیبال جوانان ایران به صدر رنکینگ جهانی

ایسنا نوشت: تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از تاریخ سازی و کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در جهان، با چهار پله صعود و 130 امتیاز به صدر جدول رنکینگ فدراسیون جهانی صعود و بالاتر از همه قدرت های جهان قرار گرفت. تیم ملی ایران 100 امتیاز را با کسب عنوان قهرمانی در رقابت های قهرمانی جوانان جهان 2019 در بحرین، به دست آورد.

تیم های برزیل، روسیه، ایتالیا و آرژانتین در رده های دوم تا پنجم قرار دارند. بحرین با 29 پله و تیم پورتوریکو با 48 پله صعود، بیشترین پیشرفت را در بین تیم های زیر 21 سال داشته اند. شاگردان عطایی از رقابت های قهرمانی آسیایی نیز 30 امتیاز را کسب کردند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با هدایت بهروز عطایی در گروه C رقابت های قهرمانی جهان 2019 در بحرین با تیم های جمهوری چک، روسیه و تونس هم گروه بود. جوانان ایران پس از دو برد برابر تیم های چک و تونس و باخت برابر روسیه به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم مسابقات شدند.

شاگردان عطایی در مرحله دوم این مسابقات در گروه F با تیم های ایتالیا، آرژانتین و بحرین هم گروه شدند که پس از باخت برابر ایتالیا و کسب دو پیروزی متوالی مقابل آرژانتین و بحرین به مرحله نیمه نهایی این مسابقات رسیدند.

جوانان والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی نیز برزیل را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست دادند تا فینالیست شوند. در بازی پایانی نیز شاگردان بهروز عطایی به مصاف ایتالیا رفتند که با نتیجه 3 - 2 مقابل این تیم پیروز شدند تا ضمن جبران نتیجه بازی مرحله یک چهارم نهایی، عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرده و تاریخ سازی کنند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1124

به "صعود والیبال جوانان ایران به صدر رنکینگ جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود والیبال جوانان ایران به صدر رنکینگ جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید