صعود سخت چلسی در خانه، آرسنال در خانه ناپولی هم برد

به گزارش پرسینا بلاگ، چلسی در دیدار برگشت برابر اسلاویا پراگ خوش شانس بود که کامبک حریف کامل نشد و توپچی ها در زمین ناپولی نیز حریف خود را شکست دادند تا هر دو تیم انگلیسی راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شوند.

صعود سخت چلسی در خانه، آرسنال در خانه ناپولی هم برد

صعود سخت چلسی در خانه، آرسنال در خانه ناپولی هم برد

چلسی در دیدار برگشت برابر اسلاویا پراگ خوش شانس بود که کامبک حریف کامل نشد و توپچی ها در زمین ناپولی نیز حریف خود را شکست دادند تا هر دو تیم انگلیسی راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شوند.

در مهمترین بازی پنجشنبه شب آرسنال با گل لاکازت در دقیقه 36، یک بر صفر در خانه ناپولی به رجحان رسید و با پیروزی مجموع 3 بر صفر راهی نیمه نهایی شد.

چلسی، دیگر تیم لندنی هم در سرانجام یک بازی پرگل در زمین خودش 4 بر 3 از سد اسلاویا پراگ گذشت و با رجحان مجموع 5 بر 3 مسافر نیمه نهایی لیگ اروپا شد. پدرو در دقایق 5 و 27، دلی (بازیکن حریف) در دقیقه 9 و ژیرو در دقیقه 17 برای میزبان و سوچک در دقیقه 25 و سووچک در دقایق 51 و 54 برای اسلاویا گلزنی کردند.

در دیگر بازی ها، والنسیا در دربی شهرش در خانه مقابل ویارئال به رجحان 2 بر صفر دست یافت و با پیروزی مجموع 5 بر یک، قاطعانه به جمع چهار تیم سرانجامی راه یافت. آنتونیو لاتوره (13) و پارخو (54) گلزنان والنسیا در این بودند.

اینتراخت فرانکفورت هم در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر بنفیکا را برد و ضمن جبران شکست 2 بر 4 بازی رفت با تساوی مجموع 4 - 4 به خاطر قانون گل زده در خانه حریف، جشن صعود گرفت.

به این ترتیب در نیمه نهایی اینتراخت فرانکفورت به مصاف چلسی می رود و آرسنال با والنسیا روبه رو می گردد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 392

به "صعود سخت چلسی در خانه، آرسنال در خانه ناپولی هم برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود سخت چلسی در خانه، آرسنال در خانه ناپولی هم برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید