شرط بخشودگی 100 درصدی جریمه بدهکاران مالیاتی

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مودیان مالیاتیِ بخش خصوصی که تا خاتمه شهریور نسبت به پرداخت معوقات مالیاتی خود اقدام نمایند، جرائم شان به صورت 100 درصد بخشیده می گردد.

شرط بخشودگی 100 درصدی جریمه بدهکاران مالیاتی

به گزارش تسنیم، امید علی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه رقم فرار مالیاتی در کشور قطعی نیست، گفت: اما طبق برآوردهای سازمان امور مالیاتی، 40 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در ایران اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مودیان مالیاتیِ بخش خصوصی که تا سرانجام شهریور نسبت به پرداخت معوقات مالیاتی خود اقدام نمایند، جرائم شان به صورت 100 درصد بخشیده می گردد، اعلام نمود: در این بخشنامه که یکشنبه هفته آینده صادر می گردد برای معوقات بخش دولتی هم تخفیف هایی در نظر گرفته شده است.

پارسا با بیان اینکه وزرات راه و شهرسازی قول داده است زیرساخت لازم برای شناسایی خانه های خالی را تا سرانجام سال جاری فراهم کند، توضیح داد: این سامانه، دریافت مالیات از خانه های خالی را ممکن می نماید.

وی اضافه نمود: لایحه مالیات بر عایدی سرمایه تا سرانجام مرداد، چکش کاری و به وزارت اقتصاد ارجاع می گردد.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه گفت: داشتن اطلاعات مالی شهروندان حق حاکمیت است. نمی گردد ارائه اطلاعات مالی به سازمان امور مالیاتی را دخالت در حریم شخصی عنوان نمود و انتظار دریافت عادلانه مالیات را هم داشت.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 928

به "شرط بخشودگی 100 درصدی جریمه بدهکاران مالیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط بخشودگی 100 درصدی جریمه بدهکاران مالیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید