سکوت شفر، تکذیب توفیقی، حمله به یک تیتر

به گزارش پرسینا بلاگ، یک سال و 3 ماه پیش ایران ورزشی ازماجرای علاقه شفر به جذب دژاگه پرده برداشت خبری که با تکذیب توفیقی و شفر همراه شد. سرمربی استقلال اما بعد ازبازی با تراکتور این خبر را تایید کرد!

سکوت شفر، تکذیب توفیقی، حمله به یک تیتر

در استقلال چه کسی راست نمی گفت؟

22 آبان ماه سال 1396بود که تیتر یک ایران ورزشی به ماجرای علاقه وینفرد شفر به جذب اشکان دژاگه اختصاص یافت. گزارش کاملا موثقی که خیلی زود با واکنش باشگاه مسئولان استقلال روبرو شد. بعد ازاینکه ایران ورزشی ازماجرای علاقه شفربه جذب این بازیکن پرده برداشت سیدپندارتوفیقی درمصاحبه ای اعلام نمود که اساسا این بازیکن درلیست باشگاه استقلال نیست. او ازادبیاتی همچون این خبرکذب است، با احترامی که برای دژاگه قائلیم این بازیکن را نمی خواهیم، برای استقلال حاشیه درست نکنید و یا این گونه الفاظ برای حمله به تیترایران ورزشی استفاده کرد وفضای آن روز از سوی او ورسانه های نزدیکش طوری سازماندهی شد که ظاهرا ایران ورزشی با انتشارچنین خبری قصد حاشیه سازی برای باشگاه استقلال را داشته است.

وینفردشفر نیز به دنبال مصاحبه ای که پندارتوفیقی با چند خبرگزاری انجام داده بود وگفته بود او علاقه ای به جذب دژاگه ندارد، سیاست سکوت اختیارکرد تا آن اطلاع رسانی درست به اصطلاح استقلالی ها بیشترزیرسوال برود. صحت آن خبر اما بعد ازنزدیک یک سال و3ماه تایید شد ووینفرد شفر بعد ازشکستی که مقابل تراکتورسازی داشت درمصاحبه با چند رسانه نزدیک به خود صراحتا اذعان کرد که اشکان را برای استقلال می خواسته!

پرسش هایی که بعد ازاین تناقض گویی های بزرگ به وجود می آید این است که چرا درآن زمان مسئولان باشگاه استقلال کوشیدند این خبررا تکذیب نمایند وحتی اززبان شفرعنوان کردند که او هیچ علاقه ای به جذب اشکان ندارد؟ پرسش دیگراین است که چرا سرمربی استقلال که حالا با شکست ازتراکتورسازی خود را دربن بست می بیند همان زمان ادعای توفیقی را تکذیب نکرد؟ شفر یک سال واندی قبل مسئول نقل وانتقالات استقلال را با سکوت خود همراهی کرد تا ماجرای درخواست کتبی اش ازباشگاه برای جذب دژاگه مسکوت بماند رسانه ای که این اطلاع رسانی را داشته حاشیه سازتصویرشود اما حالا خودش پرده از این راز برمی دارد واعلام می نماید که دژاگه را برای استقلال می خواسته!

اینکه درماجرای جذب دژاگه سرمربی استقلال که یک سال و3ماه پیش غیرمستقیم موضوع را تکذیب نموده، زیرسوال رفته یا توفیقی که منتقل نماینده اظهارات سرمربی استقلال بوده، شاید دیگراهمیتی نداشته باشد اما روشن است که درلابه لای این ماجرای کهنه یک نفرحقیقت را به طرفداران استقلال نگفته است.

1

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 121

به "سکوت شفر، تکذیب توفیقی، حمله به یک تیتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت شفر، تکذیب توفیقی، حمله به یک تیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید