سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا به جای ارائه پیشنهاد های توخالی دست از مسدود کردن پول های ایران بردارد

به گزارش پرسینا بلاگ، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با انتقاد از رفتار ریاکارانه مقامات کاخ سفید که از یک طرف پول های متعلق به مردم ایران در بانک های خارجی را مسدود نموده و از طرف دیگر ژست دلسوزی برای مردم ایران می گیرد، از آن ها خواست پول های مسدود شده ایران را آزاد نمایند.

سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا به جای ارائه پیشنهاد های توخالی دست از مسدود کردن پول های ایران بردارد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیغامی توئیتری به مقامات آمریکایی توصیه کرد به جای تکرار پیشنهاد های پوچ و توخالی مبنی بر یاری به مردم ایران برای مقابله با کرونا، پول های ملت ایران در بانک های خارجی را آزاد نمایند تا منابع لازم برای واردات غذا و دارو به ایران در بحبوحه همه گیری کرونا فراهم گردد.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در توئیتر این پیغام توئیتری خطاب به مقامات کاخ سفید نوشت: یک پیشنهاد: عملتان را با حرفتان یکی کنید. از مسدود کردن حق مردم ایران برای استفاده از پول خودشان که در کره جنوبی، عراق و ژاپن بلوکه شده دست بردارید تا در میانه این همه گیری کرونا برای خرید غذا و دارو استفاده گردد.

وی اضافه نمود: موضوع ساده است. از اوفک (دفتر کنترل دارایی های خارجی خزانه داری آمریکا) بخواهید به کره جنوبی اجازه دهد که پول ما را به کانال سوییس منتقل کند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5436

به "سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا به جای ارائه پیشنهاد های توخالی دست از مسدود کردن پول های ایران بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا به جای ارائه پیشنهاد های توخالی دست از مسدود کردن پول های ایران بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید