زالی: 6390 تهرانی به مراکز درمانی مراجعه کردند

به گزارش پرسینا بلاگ، دکتر عیلرضا زالی با اشاره به عدم کنترل قطعی اپیدمی کرونا در تهران و بعضی از نقاط کشور از مراجعه بیش از 6000 نفر از شهروندان به بخش های بهداشتی و درمانی تهران در امروز اطلاع داد.

زالی: 6390 تهرانی به مراکز درمانی مراجعه کردند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، وی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان و مراجعان درتهران گفت: امروز مجموع مراجعان شهروندان تهرانی به بخش های بهداشتی و درمانی بالغ بر 6390 نفر بوده است که آمار قابل توجهی است.

به گفته وی از مجموع مراجعان 312 نفر احتیاج به بستری بیمارستانی داشتند که در بخش های عادی کرونایی بیمارستان های تهران بستری شدند و همچنین 81 بیمار بدحال مستقیما به عنوان مورد جدید در بخش های ویژه بستری شدند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران این آمار را نگران نماینده برشمرد و گفت: همانطور که پیش بینی شده بود این آمار با یک شیب ملایم رو به افزایش است و این سناریو با حضور متراکم در شهر می تواند نگران نماینده تر گردد.

زالی با اشاره به اهمیت افزایش تردد های غیرضروری در گسترش شیوع بیماری گفت: نکته مهمی که در خصوص بعضی از مصوبات وجود دارد بدون این که ما به آثار وضعی آن در خصوص تغییر بیماری توجه داشته باشیم؛ مخابره یک پیغام به مردم است که ما از آن احساس نگرانی می کنیم.

وی اضافه کرد: مردم اشتبا ها تصور می نمایند که بیماری کنترل شده و در شرایط خاموشی طغیان بیماری قرار داریم درحالی که واقعا این گونه نیست و در تهران و بعضی نقاط کشور آمار ها حاکی از عدم کنترل قطعی اپیدمی است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در چنین شرایطی هرگونه بازگشت شتابزده و عجولانه و حضور اجتماعی مردم و تردد های درون شهری می تواند منجر به تشدید مراجعات بیمارستانی و افزایش مرگ و میر و یا موارد بدحال گردد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4276

به "زالی: 6390 تهرانی به مراکز درمانی مراجعه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی: 6390 تهرانی به مراکز درمانی مراجعه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید