رعد پدافند هوایی شرایط نابرابری در لیگ بسکتبال دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، جمال سیفی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بازیکنان تیم رعد پدافند هوایی برای دیدار با آویژه صنعت با قطار راهی مشهد شده اند، گفت: این دیدار فردا برگزار می شود، ما هم روز گذشته شهرکرد را به مقصد محل برگزاری بازی ترک کردیم اما هنوز به خوابگاه پیش بینی شده در مشهد نرسیده ایم چون با قطار این سفر را انجام دادیم.

رعد پدافند هوایی شرایط نابرابری در لیگ بسکتبال دارد

وی ادامه داد: بازیکنان و مربیان تیم رعد پدافند هوایی ساعت 15 روز شنبه با قطار از شهرکرد به اصفهان رفتند و از این شهر هم راهی مشهد شدند. الان که با شما صحبت می کنم هنوز مستقر نشده ایم. با این اوصاف قاعدتا نمی توانیم ریکاوری مناسبی قبل از بازی داشته باشیم. در حالیکه فردا شب و بلافاصله بعد از اتمام بازی باید با همین شرایط یعنی با قطار و با طی کردن راستا رفت، به شهر کرد بازگردیم. این شرایط ما به عنوان یک تیم لیگ برتری بسکتبال است.

سرمربی تیم رعد پدافند هوایی با یادآوری اینکه تیمش در مرحله رفت مسابقات تنها با یک اختلاف امتیاز مغلوب آویژه صنعت مشهد شد، گفت: مشهدی ها از بازیکن خارجی خوبی بهره می برند. باختی که در نیم فصل اول مقابل آنها و تنها با یک اختلاف امتیاز متحمل شدیم، به خاطر همین مسئله بود.

سیفی شرح داد: در کل شرایط تیمی مانند رعد پدافند هوایی با تیم هایی که بازیکن خارجی دارند کاملا نابرابر است. ما اجازه جذب بازیکن خارجی نداریم. به خاطر مسائل مالی و نداشتن اسپانسر نتوانستیم از بازیکنان ملی پوش در ترکیب خود قرار دهیم. با این شرایط در لیگ برتر حضور پیدا کرده ایم. البته که رعد پدافند هوایی به جز این تیم لیگ برتری، سه تیم هم در دسته اول، دسته دوم و لیگ نوجوانان دارد.

وی با بیان اینکه برای دیدار فردا شرایط حریف بر روی کاغذ از هر حیث بهتر از ما است، گفت: به هر حال آویژه صنعت در زمین خودش با ما بازی می کند و می تواند از حضور تماشاگرانش هم بهره مند باشد. البته که بازیکنان من هم انگیزه بالایی دارند. فاکتوری که می تواند بر هر فاکتور دیگری غلبه کند. سعی می کنیم بهتر بهره را از حضور جوانان مان داشته باشیم.

سرمربی تیم رعد پدافند هوایی در خاتمه در مورد شانس تیمش برای صعود به پلی آف لیگ بسکتبال گفت: فعلا که در رده یازدهم هستیم و باید چند پله صعود داشته باشیم تا بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. تمام تلاش مان این است در دیدارهای باقی مانده از دور رفت بهترین نتایج ممکن را به دست بیاوریم.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3125

به "رعد پدافند هوایی شرایط نابرابری در لیگ بسکتبال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعد پدافند هوایی شرایط نابرابری در لیگ بسکتبال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید