راه چاره سکوت پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال به هفته های پایانی خود نزدیک شده تا کوچک ترین اتفاقات باعث به وجود آمدن تنش در بین باشگاه ها و بازیکنان گردد.

راه چاره سکوت پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی

شفافیت رقم قراردادها و اشتباهات تأثیرگذار داوری از جمله مواردی است که باعث بروز تنش بین بازیکنان و مدیران پرسپولیس و استقلال شده است.

اختلافاتی که به رسانه ها هم کشیده شده تا باشگاه استقلال در آخرین واکنش خود تصمیم به شکایت از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس بگیرد.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که خودش از مصاحبه با رسانه ها کاملا دوری می نماید از تمام ارکان تیم خواسته، وارد حاشیه نشوند و پاسخی به صحبت هایی که علیه سرخپوشان داده می گردد ندهند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم از بازیکنان خود خواسته تا در هفته های پایانی لیگ برتر تمرکز خود را روی دیدارهای پیش روی لیگ برتر قرار داده و برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی کوشش نمایند.

سیاست سکوت در حالی بین سرخپوشان ترویج پیدا می نماید که بازیکنان این تیم نظیر سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و احمد نروالهی خواهان شفافیت اقتصادی شده بودند و از باشگاه خواسته بودند تا قراردادهایشان را منتشر کند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7621

به "راه چاره سکوت پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره سکوت پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید