دیدار شهرخودرو و گل گهر لغو شد

به گزارش پرسینا بلاگ، به دلیل نزدیک شدن به ایام سوگواری امام رضا(ع)، دیدار دو تیم شهرخودرو و گل گهر که قرار بود روز آدینه برگزار گردد لغو شد.

دیدار شهرخودرو و گل گهر لغو شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالی که پیش از این قرار بود از بازی های هفته هشتم لیگ برتر، از ساعت 16:10 روز آدینه هفته جاری در استادیوم امام رضا دو تیم شهرخودرو مشهد و گل گهر سیرجان به میدان بروند این اتفاق نخواهد افتاد تا تاریخ دیگری برای این دیدار مشخص گردد.

درباره لغو این دیدار گفته می گردد به دلیل نزدیک بودن به روز بیست و هشتم ماه صفر و زمان سوگواری امام هشتم شیعیان، شورای تامین استان خراسان با برگزاری این تیم مخالفت نموده است.

هرچند تاکنون اظهارنظری رسمی درباره لغو این بازی عنوان نشده است، اما گویا مسئولان برگزار کننده مراسم های مربوط به بیست و هشتم صفرماه و شهادت امام رضا (ع) تصمیم دارند تا برای اسکان زائران پیاده ای که به شهر مشهد خواهند رسید سالن های جانبی استادیوم امام رضا را مورد استفاده قرار دهند و به همین دلیل و البته هماهنگی میزبان های زائران مشهد در سطح شهر تصمیم به لغو این بازی گرفتند.

حال با این حساب باید دید سازمان لیگ درباره لغو این بازی چه تاریخی را مشخص خواهد نمود تا دو تیم شهرخودرو و گل گهر به مصاف هم بروند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2000

به "دیدار شهرخودرو و گل گهر لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار شهرخودرو و گل گهر لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید