دلیل تغییر تصمیم فدراسیون والیبال برای اعزام تیم ملی به امارات

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با تغییر نظر فدراسیون والیبال، ملی پوشان ایران سفری یک روزه به امارات خواهند داشت تا ویزا کشور آمریکا را دریافت نمایند. این تغییر در حالی صورت گرفت که پیش از این افشین داوری، سرپرست فدراسیون در مصاحبه با مهر اعلام نموده بود که با توجه به شرایط مالی، اعزام تمام بازیکنان به امارات امکانپذیر نخواهد بود.

دلیل تغییر تصمیم فدراسیون والیبال برای اعزام تیم ملی به امارات

افشین داوری در تبادل نظر با خبرنگاران درباره تغییر نظر فدراسیون گفت: پیش از این قرار بود در سه پارت زمانی، ملی پوشان به امارات اعزام شوند که این هزینه زیادی را برای ما ایجاد می کرد. همچنین باید چیزی حدود یک هفته تمرینات تیم ملی تعطیل می شد. فدراسیون طی اقدام مناسب و تعاملاتی که انجام داد اولویت را بر این قرار داد تا طی سفری یک روزه تمام ملی پوشان به امارات اعزام و کار آنها انجام گردد.

وی در ادامه تأکید کرد: این کار هم هزینه ها را کاهش می دهد و هم زمان را مدیریت می کنیم. با توجه به شرایطی که در آمریکا و جریانات فکری آنها وجود دارد و اینکه ممکن است تیم ملی جزو 6 تیم برتر قرار گیرد، این احتیاج ایجاد شد تا با کاهش هزینه و مدیریت زمان، ملی پوشان را به امارات اعزام کنیم تا ویزا صادر گردد.

داوری در انتها در پاسخ به این سوال که تصمیم قبلی شما این بود که حداقل تعدادی از بازیکنان به امارات سفر داشته باشند، چرا این گونه نشد؟ گفت: ما بسیار دوست داشتیم این اتفاق رخ دهد اما نشد. در هر صورت اتفاق بهتری رخ داد و ما با مدیریت زمان و کاهش هزینه ها تمام نفرات تیم را به امارات اعزام می کنیم.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 558

به "دلیل تغییر تصمیم فدراسیون والیبال برای اعزام تیم ملی به امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل تغییر تصمیم فدراسیون والیبال برای اعزام تیم ملی به امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید