دعوت از المپین ها برای حضور در کمیسیون صلح و ورزش کمیته المپیک

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کمیسیون صلح و ورزش در کمیته ملی المپیک در حالی پیگیر جلسات و برنامه های خود است که هنوز ترکیب این کمیسیون کامل نشده اما رایزنی هایی برای عضویت چهره های جدید صورت گرفته که بعضاً از قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی هستند.

دعوت از المپین ها برای حضور در کمیسیون صلح و ورزش کمیته المپیک

کیمیا علیزاده از جمله این افراد است. وی در نشست هفته گذشته کمیسیون صلح و ورزش که دوشنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار گشت نیز حضور داشت اما ادامه همکاری علیزاده به عنوان عضو رسمی، به اعلام نظر خود او بستگی دارد. علیزاده اولین بانوی مدال آور ایران در ادوار مختلف بازی های المپیک است که در المپیک ریو و در مسابقات تکواندو صاحب مدال برنز شد.

بهداد سلیمی دیگر چهره المپیکی است که از وی برای عضویت در کمیسیون صلح و ورزش دعوت شده است. وی به پیشنهاد اولیه در این زمینه پاسخ مثبت داده اما هنوز حضوری در نشست ها نداشته و حکمی هم برای او صادر نشده است.

زهرا نعمتی قهرمان مسابقات تیروکمان در بازی های پارالمپیک لندن و ریو نیز به عضویت در کمیسیون صلح و ورزش دعوت شده است.

به گزارش خبرنگاران، کمیسیون صلح و ورزش یکی از 18 کمیسیون فعال در کمیته ملی المپیک است که در دوره ریاست سیدرضا صالحی امیری تشکیل شد.

تاکنون علاوه بر رئیس و دبیر کمیسیون صلح و ورزش، 6 عضو رسمی دیگر این کمیسیون احکام خود را دریافت نموده اند. حمیدرضا عارف و سولماز حاج رضایی رئیس و دبیر این کمیسیون هستند. مجتبی مقصودی (رئیس انجمن مطالعات بین المللی صلح ایران)، ندا شهرزاد (سرپرست پیشین سازمان ورزش شهرداری تهران)، کاوه صدقی (فعال بخش خصوصی و عضو کمیته ورزش کمیسیون یونسکو) و علی قدمیاری (متخصص دانشگاهی در حوزه تشکل های مردمی) همراه با حمیدرضا طاهری از اعضای رسمی به حساب می آیند.

علی دایی سرمربی و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران نیز دیگر عضو رسمی در کمیسیون صلح و ورزش است.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 567

به "دعوت از المپین ها برای حضور در کمیسیون صلح و ورزش کمیته المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از المپین ها برای حضور در کمیسیون صلح و ورزش کمیته المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید