خدمات آژانس هواپیمایی خبرنگاران جهت مشخص وقت سفارت انگلیس

به گزارش پرسینا بلاگ، مشاوره جهت تکمیل مدارک، پر کردن فرم سفارت، پرداخت هزینه سفارت جهت انگشت نگاری، معین محل انگشت نگاری، رزرو بلیط و هتل در محل انگشت نگاری و پیکاپ پاسپورت از خدمات ما در زمینه معین وقت سفارت انگلیس هستند. در ادامه هر یک از خدمات را به صورت جداگانه مورد آنالیز قرار می دهیم.

خدمات آژانس هواپیمایی خبرنگاران جهت مشخص وقت سفارت انگلیس

انتخاب یک گارگزار مجرب می تواند جهت دریافت را برای شما هموارتر کند. همکاران ما در واحد ویزا آموزش های لازم را در این زمینه دریافت نموده و با داشتن اطلاعات و تجربه کافی از قدم اول تا آخر شما را همراهی می نمایند. برای اطلاع از خدمات ما در مورد معین وقت سفارت انگلیس ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مشاوره جهت تکمیل مدارک

مدارک مورد احتیاج جهت دریافت ویزای انگلیس در وبسایت رسمی سفارت معین و معین شده است. اما اینکه ارائه کدام مدارک احتمال دریافت ویزا را بیشتر می نماید، مسئله ای ست که کارشناسان ما آن را به شما خواهند گفت.

به عنوان مثال ارائه مدارک شغلی معتبر می تواند تاثیری بسیار در نتیجه نهایی ویزا داشته باشند. چرا که داشتن گواهی اشغال، جواز کسب، پروانه فعالیت و … نشان می دهد شما دارای موقعیت شغلی مناسب در کشور خود هستید و قصد پناهندگی و اقامت دائم در انگلستان را ندارید.

سپرده و پرینت حساب بانکی از دیگر مدارک مهم جهت دریافت ویزای انگلیس می باشد. ارائه مانده حساب بالا نشان می دهد که شما به عنوان مسافر از عهده تمامی هزینه های سفر برمی آیید. البته از قلم نیاندازید که مدارک شغلی ارائه شده بایستی با مقدار حساب بانکی شما هماهنگی داشته باشد.

جهت مشاوره درباره سایر مدارک و معین وقت سفارت انگلیس با همکاران ما در واحد ویزا در تماس باشید.

پر کردن فرم سفارت

پر کردن فرم سفارت از خدمات ویژه کارشناسان ما در زمینه معین وقت سفارت انگلیس می باشد. این فرم در وبسایت رسمی سفارت قرار اده شده و به صورت آنلاین پر می گردد.

نوع ویزای درخواستی، مدت ویزا، نوع ویزا، اطلاعات شخصی شامل آدرس منزل، محل کار، شرایط تاهل، اطلاعات شغلی، اطلاعات مربوط به میزان درآمد و … از موارد خواسته شده در فرم سفارت انگلیس هستند که باید به طور صحیح، کامل و صادقانه پر شوند. هرگونه مغایرت در فرم با مدارک ارائه شده نتیجه منفی ویزا را در پی دارد.

همکاران ما در واحد ویزا به تمام این موارد توجه نموده و با توجه به اطلاعات که شما در اختیارشان می گدارید و مدارک ارائه شده فرم سفارت را به طور دقیق پر خواهند کرد.

پرداخت هزینه جهت انگشت نگاری و معین وقت سفارت انگلیس

هزینه های معین وقت سفارت انگلیس مانند پر کردن فرم به صورت آنلاین انجام می گردد و احتیاج به کردیت کارت دارد. از آنجایی که بسیاری از متقاضیان این کارت را ندارند، همکاران ما تمامی هزینه های مربوط به سفارت را پرداخت نموده و رسید آن را در اختیار شما قرار می دهند.

در روز انگشت نگاری شما بایستی برگه پرداخت را به همراه مدارک به نمایندگی دفتر سفارت تحویل دهید.

نکته مهم اینکه متقاضیان باید در روز و ساعت معین شده جهت انگشت نگاری و تحویل مدارک حضور پیدا نمایند. عدم حضور متقاضیان باعث لغو شدن وقت سفارت و خارج شدن درخواست متقاضی از فرایند ویزا می گردد.

معین محل انگشت نگاری

متقاضیان می توانند وقت سفارت انگلیس خود را به وسیله تمامی دفاتری که به عنوان نماینده سفارت انگلیس فعالیت می نمایند انجام دهند. تهران، دبی، ابوطبی، استانبول، آنکارا و یروان از مقاصدی هستند که بیشتر ایرانیان برای انجام انگشت نگاری انتخاب می نمایند.

با توجه به این که هر کدام از این مقاصد شرایط ویژه خود را دارند، کارشناسان ما شرایط شما را آنالیز نموده و در نهایت بهترین گزینه را جهت انجام انگشت نگاری پیشنهاد می دهند.

لازم به یادآوری است که انتخاب محل انگشت نگاری تاثیری در زمان و اعلام نتیجه ویزا ندارد بلکه با انتخاب محل انگشت نگاری می توان زمان آن را کمی جلوتر انداخت. به عنوان مثال معمولا دفتر سفارت تهران در وقت دهی کمی سختگیرتر است و به همین دلیل بیشتر متقاضیان ترجیچ می دهند به دفاتر ترکیه یا ارمنستان مراجعه نمایند.

رزرو بلیط و هتل به مقصد محل انگشت نگاری

چنانچه متقاضیان بخواهند تمامی کارهای مربوط به وقت سفارت انگلیس را به وسیله دبی، ترکیه یا ارمنستان انجام دهند، باید به این مقاصد سفر نمایند.

کارشناسان ما در این زمینه نیز در کنار شما خواهند بود. بذین صورت که بلیط هواپیما را در بهترین ساعات پروازی و مناسب ترین قیمت رزرو نموده و هتل های نزدیک به دفاتر سفارت را به شما معرفی خواخند کرد. در نتیجه شما می توانید با توجه به تعداد روزهای اقامت و بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اید، هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تمامی این خدمات توسط یک پکیج کامل و دقیق به متقاضیان ارائه می گردد.

پیکاپ پاسپورت

پیکاپ پاسپورت مرحله آخر در زمینه وقت سفارت انگلیس است. این مرحله نیز مختص متقاضیانی ست که انگشت نگاری را در یکی از دفاتر خارج از کشور انجام می دهند.

در واقع وقتی که شما جهت انگشت نگاری و تحویل مدارک در سفارت حضور پیدا می کنید، باید پاسپورتتان را تا اعلام نتیجه ویزا به سفارت تحویل دهید و پس از معین شدن جواب نهایی به سفارت مراجعه نموده و آن را دریافت کنید.

با پیکاپ پاسپورت دیگر احتیاجی نیست مجددا به محل انگشت نگاری سفر نموده و پاسپورتتان را دریافت کنید. بلکه همکاران با این کار را برایتان انجام می دهند.

بیشتر بخوانید …

وقت سفارت انگلیس در 4 مرحله

قیمت وقت سفارت انگلیس چقدر است؟

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ستاره ونک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6107

به "خدمات آژانس هواپیمایی خبرنگاران جهت مشخص وقت سفارت انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات آژانس هواپیمایی خبرنگاران جهت مشخص وقت سفارت انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید