خبرنگاران موانع تولید 37 واحد صنعتی گلستان برطرف شد

به گزارش پرسینا بلاگ، گرگان - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت که از ابتدای امسال و در قالب اجرای طرح خدمات کلینیک (عارضه یابی) صنعتی، موانع رونق 37 واحد تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی استان برطرف شد.

خبرنگاران موانع تولید 37 واحد صنعتی گلستان برطرف شد

حجت الله خلیل زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: اجرای طرح کلینیک صنعتی به صورت رایگان برای واحدهای تولیدی و صنعتی گلستان با هدف بررسی مسائل صنایع کوچک و متوسط و ارایه راهکار رونق تولید ادامه دارد.

وی اعلام نمود: برای رفع موانع تولید این واحدها، 46 نسخه بهبود از سوی کارشناسان خبره در طرح کلینیک صنعتی ارایه شد.

کلینیک های کسب و کار و عارضه یابی یکی از مدل های پیروز اجرا شده در کشورهای صنعتی و توسعه یافته به شمار می رود که در حوزه مدیریت بهینه منابع انسانی، بازاریابی و بهبود کیفیت و بهره وری به واحدهای تولیدی متقاضی مشاوره می دهند.

وی ادامه داد: حدود 24 درصد از واحدهای بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان راکد هستند که تامین نقدینگی، تهیه مواد اولیه، بازاریابی، اختلاف شرکا و سوء مدیریت از جمله مهمترین موانع رونق این صنایع به شمار می رود.

هادی حق شناس استاندار گلستان هفته قبل گفته بود که از ابتدای سال تا به امروز برای خروج صنایع از رکود و جلوگیری از تعطیلی پنج هزار و 290 میلیارد ریال تسهیلات به 99 واحد تولیدی استان پرداخت شد.

گلستان 796 واحد صنعتی در 24 شهرک، ناحیه و یک منطقه ویژه اقتصادی با مساحت مجموع 2 هزار و 41 هکتار و ظرفیت ایجاد اشتغال برای بیش از 14 هزار نفر دارد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6094

به "خبرنگاران موانع تولید 37 واحد صنعتی گلستان برطرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موانع تولید 37 واحد صنعتی گلستان برطرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید