خبرنگاران مسائل 17 واحد تولیدی راکد مراوه تپه رفع شد

به گزارش پرسینا بلاگ، گنبدکاووس - خبرنگاران - فرماندار مراوه تپه گفت که با رفع شدن موانع فراوری 17 واحد صنعتی راکد و نیمه تعطیل این شهرستان، زمینه برای شروع فعالیت دوباره این واحدهای کوچک و متوسط فراهم شد.

خبرنگاران مسائل 17 واحد تولیدی راکد مراوه تپه رفع شد

امانگلدی ضمیر گفت: تصمیم برای برطرف این مسائل در جلسه امروز پنجشنبه کارگروه برطرف موانع فراوری مراوه تپه با حضور معاون هماهنگی امور مالی استاندار و بعضی مدیران کل استان گرفته شد.

وی اعلام کرد: در جلسه امروز، مسائل 17 طرح فراوریی از جمله 2 طرح پرورش گاو شیری و شتر و موافقت با افزایش ظرفیت فراوری یک واحد مرغداری گوشتی، پرداخت تسهیلات برای راه اندازی کارگاه فرآوری شیر شتر، احداث کارخانه فرآوری زیتون و کارخانه خوراک دام و احداث یک واحد گلخانه آنالیز و برای حل آن تصمیم گیری شد.

فرماندار مراوه تپه اضافه نمود: در این جلسه همچنین با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای خرید ماشین آلات کارخانه آجرپزی، کارگاه سنگ شکن و توسعه یک طرح گردشگری و احداث باغ توت در اراضی شیبدار مراوه تپه و نیز نصب یک دستگاه خودپرداز و ایجاد شعبه بانک کشاورزی در شهر گلیداغ این شهرستان موافقت شد.

وی اضافه نمود: همچنین مدیران استانی پس از سرانجام این جلسه از واحد پرورش شترمرغ در روستای چناران و یک کارخانه آجرپزی این شهرستان که پس از هفت سال تعطیلی، فعالیت خود را دوباره آغاز نموده است دیدن کردند.

شهرستان مراوه تپه افزون بر 65 هزار نفر جمعیت دارد که در 2 شهر و 108 روستای دارای کُد شناسایی سکونت دارند.

هادی حق شناس استاندار گلستان چندی قبل گفته بود که از ابتدای سال تا به امروز برای خروج صنایع از رکود و جلوگیری از تعطیلی پنج هزار و 290 میلیارد ریال تسهیلات به 99 واحد فراوریی استان پرداخت شد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6208

به "خبرنگاران مسائل 17 واحد تولیدی راکد مراوه تپه رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسائل 17 واحد تولیدی راکد مراوه تپه رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید