خادم: به قهرمان ملی مان نفهمانده ایم که مقابل مردم کشورش مسئول است، از پول همین مردم برای آنها هزینه می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس پیشین فدراسیون کشتی گفت: از پول این مردم برای قهرمانان هزینه می گردد، اما ورزشکاران ما بعد از اینکه دوران ورزشی شان به انتها می رسد دنبال کار شخصی می فرایند.

خادم: به قهرمان ملی مان نفهمانده ایم که مقابل مردم کشورش مسئول است، از پول همین مردم برای آنها هزینه می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رسول خادم، رئیس سابق فدراسیون کشتی در نشست کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک با موضوع قهرمان ملی - مسئولیت اجتماعی، گفت: ورزشکاران ما همیشه با مناطق محروم در ارتباط هستند. وقتی در بسیاری از مناطق حاضر شدیم آنها ورزشکاران ما را نمی شناختند. برای مثال در زاهدان فقط می دانستند که این ورزشکاران قهرمان ملی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از پول این مردم برای قهرمانان هزینه می گردد، گفت: ورزشکاران ما بعد از اینکه دوران ورزشی شان به انتها می رسد دنبال کار شخصی می فرایند، در حالی که از پول مردم برای آنها هزینه شده است. اتفاقاتی که در خصوص مهاجرت افتاده و به نظر هم غیرمنطقی رشد می نماید، به ما پیغام می دهد پیوندی که باید بین شخصیت های اجتماعی و مردم باشد، یک جایی قطع می گردد. ما به قهرمان ملی خودمان نفهمانده ایم که فارغ از هر مسئله ای آنها در برابر مردم کشورشان مسئول هستند.

رئیس پیشین فدراسیون کشتی گفت: در ورزش افراد زیادی هستند که خواستگاه اجتماعی دارند و ما فرصت استفاده از آن را نمی بینیم. همیشه در زمان ناامیدی در جامعه می بینیم قهرمانان ملی نقش مهمی ایفا می نمایند. این یکی از بالاترین کارنمودهای ورزش است. ما امروز قهرمانانی داریم که این جهت را آغاز نموده اند. برای مثال در اخبار اعلام شد یک تمساح دست دختربچه ای را قطع نموده است و در سفر چند تن از کشتی گیران به چابهار، حسن رحیمی گفت باید این دختر را پیدا کنیم. ما فاصله دو ساعتی را طی کردیم و به روستایی رسیدیم و دیدیم گاندو به یک دختربچه حمله نموده و با وجود اینکه خواهرش او را از دهان این حیوات بیرون می کشد، اما دست این بچه کنده شده بود. حتی در همان منطقه چند روستا را دیدیم که مسائل زیادی برای آب رسانی داشتند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3093

به "خادم: به قهرمان ملی مان نفهمانده ایم که مقابل مردم کشورش مسئول است، از پول همین مردم برای آنها هزینه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خادم: به قهرمان ملی مان نفهمانده ایم که مقابل مردم کشورش مسئول است، از پول همین مردم برای آنها هزینه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید