حق اسماعیلی بود به تیم ملی دعوت می شد، استقلال مدافعان خوبی دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، اکبر کارگرجم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: استقلال رفته رفته شکل خود را پیدا می کند این پیشرفت در بازیهایی که ارائه می دهد کاملا مشهود است. دو پیروزی پی در پی نشان می دهد بازیکنان کم کم به هماهنگی رسیده و با تفکرات استراماچونی هم آشنا می شوند.

حق اسماعیلی بود به تیم ملی دعوت می شد، استقلال مدافعان خوبی دارد

وی اضافه نمود: خوشبختانه مشکل گلزنی تیم در حال رفع شدن است و الان تنها نگرانی بابت ضعف در دفاع است. چون این تیم به راحتی به تیم های مقابل فرصت گلزنی می دهد.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: البته با نگاهی به اسامی مدافعان استقلال می بینیم بازیکنان خوبی در این منطقه حضور دارند و اگر مسئله ای باشد، آن مشکل متوجه ساختار دفاعی است.

کارگرجم شرح داد: سیستم استقلال شناور است و کل تیم با هم در حمله و دفاع شرکت می کنند. بازیکنان در حال حاضر تا حدود زیادی با شرح وظایف در فاز تهاجمی آشنا هستند. اما هنوز در دفاع به این مرحله نرسیده اند.

ملی پوش سابق آبی پوشان با اشاره به لیست تیم ملی گفت: به نظر من جای فرشید اسماعیلی در این لیست خالی است. اسماعیلی یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان این روزهای ایران است و حقش بود لااقل برای بازی مقابل کامبوج به تیم ملی دعوت شود.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1801

به "حق اسماعیلی بود به تیم ملی دعوت می شد، استقلال مدافعان خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق اسماعیلی بود به تیم ملی دعوت می شد، استقلال مدافعان خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید