حسان دیاب: اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است خبرنگاران

به گزارش پرسینا بلاگ، نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در جریان نشست امنیتی- اقتصادی گفت: اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است.

حسان دیاب: اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از النشره، حسان دیاب نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در جریان نشست امنیتی- مالی گفت: اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است.

وی افزود: طرفی هست که نرخ دلار آمریکا را هرگونه که می خواهد دستمایه قرار داده است و سرنوشت کشور را هرگونه که می خواهد اداره می کند. آیا عاقلانه است که طرف های ناشناخته نرخ دلار را رقم بزنند و دولت با همه دستگاه های خود ناتوان از مقابله با آن ها باشد؟!

نخست وزیر پیشبرد امور لبنان تاکید کرد: طرفی قصد دارد که کشور را به مرحله انفجار سوق دهد. باید برخورد قوی با این موضوع انجام شود. باید راه به روی افرادی که با سرنوشت کشور بازی می کنند، بسته شود.

وی همچنین بر ضرورت مقابله با افرادی و گروه هایی که روزی و حیات مردم را به بازی گرفته اند و ثبات اجتماعی و امنیت ملی را برهم می زنند، تاکید کرد.

از سوی دیگر میشل عون رئیس جمهور لبنان هم گفت: آنچه رخ می دهد خطری برای امنیت اجتماعی و امنیت ملی محسوب می شود و باید اقدامات سریع و قاطع مالی و قضایی و امنیتی علیه کسانی که روزی مردم را دستمایه منافع خود قرار داده اند، انجام شود.

وی خواستار مقابله قوی با محتکران و کسانی که قیمت مواد غذایی را بالا می برند، شد و از دستگاه های امنیتی لبنان خواست که با توجه به وجود اطلاعاتی مبنی بر دخالت خارجی ها برای ضربه زدن به پول ملی لبنان و جایگاه مالی این کشور، اقدامات عاجلی به عمل آورند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6764

به "حسان دیاب: اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسان دیاب: اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید