جگوار لندروور سیستم پرداخت جدید خود را رونمایی کرد ، از سفارش قهوه تا پرداخت عوارض خود رو را با ارز دیجیتال انجام دهید

به گزارش پرسینا بلاگ، گروه خودروسازی جگوار یک سیستم پرداخت درون برنامه ای ایجاد نموده است. سیستمی که به کاربران یاری می نماید مواردی مثل پرداخت هزینه قهوه را به شکل آنلاین و در راستا رسیدن به مقصد انجام دهند.

جگوار لندروور سیستم پرداخت جدید خود را رونمایی کرد ، از سفارش قهوه تا پرداخت عوارض خود رو را با ارز دیجیتال انجام دهید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سیستم رمزنگاری جدیدی را رونمایی کرد که می تواند مواردی مثل پرداخت های مختلف را برای کاربران انجام دهد.

بر اساس این تغییرات جدید، جگوار لندروور در کوشش برای ایجاد یک اکوسیستم جدید است که می تواند از یک سو از برخوردها جلوگیری نموده و سیستم حرکت را بهبود بخشد و از سوی دیگر، به پرداخت هایی قوی تر یاری کند. البته فراموش نکنیم که این برنامه هنوز در حالت آزمایشی است و سازندگان خودرو کاربران را با سیستم رمزنگاری پول به وسیله پرداخت های آنلاین هدایت می نمایند.

البته نگران نباشید چرا این کیف پول هوشمند به اطلاعات شخصی و مهم شما مثل اطلاعات مرتبط با شماره های مهم شما دسترسی نخواهد داشت. سیستم هوشمند این خودرو اطلاعاتی مثل شرایط جاده، از جمله ترافیک، چاله ها و آب و هوای بد را گزارش می دهد. این سیستم موسوم به JLR می تواند در انتخاب مسیرهای مهم نقشی پررنگ داشته باشد.

هنوز تعیین نیست جگوار لندروور از کدام ارز دیجیتال برای تامین بودجه خود استفاده می نماید اما پیش بینی می گردد ارزهای دیجیتال به زودی نقشی پرر نگ در تامین کیف پول هوشمند کاربران ایفا می نمایند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 440

به "جگوار لندروور سیستم پرداخت جدید خود را رونمایی کرد ، از سفارش قهوه تا پرداخت عوارض خود رو را با ارز دیجیتال انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جگوار لندروور سیستم پرداخت جدید خود را رونمایی کرد ، از سفارش قهوه تا پرداخت عوارض خود رو را با ارز دیجیتال انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید