جنگنده های سعودی 15 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند

به گزارش پرسینا بلاگ، جنگنده های ائتلاف سعودی از صبح امروز (آدینه) 15 مرتبه مناطق مختلف شمال شرق یمن را بمباران کردند.

جنگنده های سعودی 15 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع یمنی خبر دادند که جنگنده های سعودی از صبح امروز پیوسته در آسمان یمن به پرواز درآمده 15 مرتبه دو استان الجوف و مأرب در شمال شرق این کشور را بمباران کردند.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، شهرستان مجزر در استان مأرب دو مرتبه و شهرستان مدغل در همین استان نیز شش مرتبه هدف حملات هوایی قرار گرفتند.

در استان الجوف نیز جنگنده های ارتش سعودی، شش مرتبه شهرستان مدغل و سه بار نیز شهرستان الحزم را بمباران کردند. شهرستان های خب و الشعف نیز چهار مرتبه بمباران شد.

این مقدار حملات هوایی در عرض چند ساعت، در حالی است که ائتلاف سعودی مدعی است در شرایط آتش بس واقع شده است. در حالی که یک هفته از اعلام آتش بس ادعایی عربستان در یمن می گذرد؛ اما به گفته یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، در عرض یک هفته گذشته ائتلاف سعودی 230 مرتبه حمله هوایی و 32 مرتبه نیز دست به عملیات زمینی در خاک یمن زده و هیچ نشانه ای از آتش بس وجود ندارد. (جزئیات بیشتر)

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن نیز گفته است که وقایع میدانی حال حاضر در شرایط ادامه محاصره یمن عملا ثابت می نماید که ادعای آتش بس فقط یک نمایش تبلیغاتی است.

م

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4154

به "جنگنده های سعودی 15 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده های سعودی 15 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید